303 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

- ik erger me eraan dat ik merk dat ik mensen om me heen kwijt raak. Ik he ...
Gut dit doet ze dan zeker ook met kerstkaartjes?

4 jaar geleden

Reactie op CarolienJansen

De broer van mn vriend die bij de baby reveal zei dat mn vriend een wuss wa ...
Je hoeft het niet eens uit te rekenen want het is gewoon een oerdomme opmerking!!!

4 jaar geleden

Aan mensen die zeggen dat je niet pittig mag eten. Dat geldt pas ná de bevalling en alleen áls je borstvoeding geeft. 😑

4 jaar geleden

Reactie op MeylisM

Wat ik zelf wel vervelend vind is dat automobilisten die 100 km per uur rij ...
Ja inderdaad, als je geen klevers wilt blijf je toch rechts rijden? Heb je er ook geen last van. Ipv met zijn allen precies 100 rijden aan de linkerkant. 🤣 Links is om in te halen, als je precies 100 rijd kan je net zo goed rechts blijven en zeker als je iemand in je binnenspiegel ziet aankomen. Ik rijd echt geen 130 waar het niet mag maar vind het mega irritant als er iemand links voorbij gaat kruipen terwijl diegene net zo goed rechts had kunnen blijven.

4 jaar geleden

Aan mensen die zeggen dat je niet pittig mag eten. Dat geldt pas ná de beva ...
Ahh echt 😢 dit wist ik nog niet ik hou van pittig eten

4 jaar geleden

Ik erger me eigenlijk aan bijzonder weinig dingen! Ik krijg amper reacties die ik stom vind. En dat terwijl ik niet de meest normale situatie heb.

4 jaar geleden

Je hoeft het niet eens uit te rekenen want het is gewoon een oerdomme opmer ...
Wilde ook net zeggen, waarom een redenatie verzinnen? Je bent geen wuss als je meisjes krijgt. Zo discussie gesloten, de broer van je vriend klinkt voornamelijk heel erg kinderachtig. Maar aangezien hij zelf kinderen heeft zal hij niet al te jong zijn.😂

4 jaar geleden

Reactie op Nimfijn

Ik erger me eigenlijk aan bijzonder weinig dingen! Ik krijg amper reacties ...
Same!

4 jaar geleden

Aan mensen die zeggen dat je niet pittig mag eten. Dat geldt pas ná de beva ...
Maargoed dat dit niet klopt, ik eet bijna alles met sambal

4 jaar geleden

Reactie op xbrittx

Ze doet niet veel verkeerd behalve jongensnamen opdringen die ik écht niet ...
Hier hetzelfde wat betreft schoonouders.. nooit problemen gehad, altijd echt een hele goede band met schoonouders maar kan ze om de een of andere reden nu echt niet hebben. Met name schoonmoeder dringt haar ongevraagde mening maar al te graag op..

4 jaar geleden

Reactie op Ies123456

Hier hetzelfde wat betreft schoonouders.. nooit problemen gehad, altijd ec ...
Hier nog een 🙋🏼‍♀️ ik probeer wel op te letten dat ik ook dingen met haar deel ipv alleen met mijn ouders, maar daar zit ook een taak voor mijn man.

4 jaar geleden

Reactie op Nimfijn

Ik erger me eigenlijk aan bijzonder weinig dingen! Ik krijg amper reacties ...
Ik weet trouwens toch iets. Ik erger me aan mensen die mij gerust proberen te stellen over dingen maar niet begrijpen hoe het echt zit. Bijvoorbeeld als ik zie dat mijn vlees niet goed doorbakken is en dan zeggen: "ach, als je dat maar één keertje eet kan het vast geen schade aanrichten", want zo werkt dat nu eenmaal niet.

4 jaar geleden

Gut dit doet ze dan zeker ook met kerstkaartjes?
Haha nee gelukkig niet 😂 Zij voelt zich dan lullig omdat ze die mensen kent die ik er niet bij wil hebben. Maarja het is en blijft onze keus

4 jaar geleden

Reactie op Nimfijn

Ik weet trouwens toch iets. Ik erger me aan mensen die mij gerust proberen ...
Jaaaa, dat ze voor jou gaan bepalen wat wel en niet goed is! Bij de tandarts aangegeven dat ik geen verdoving wilde, zegt ‘ie: de verdoving is niet slecht voor jouw baby, de pijn is slecht voor jouw baby. Bepaal zelf wel wat ik wil, bedankt 💁🏼‍♀️

4 jaar geleden

Dat met constant maar willen dat ik ga zitten, ik ben zwanger, niet gehandicapt! Vandaag precies 19 weken, ik fiets 70 minuten per dag, maak minimaal 10.000 stappen per dag en soms, zoals gisteren 24000 stappen. Wandelen en fietsen is gezond maar het liefst zien mensen me alleen maar in de auto zitten. Ik ben lopend/staand werk, gaat allemaal prima maar ook daar constant zeuren over dat ik moet gaan zitten. Pfffff! Allemaal goed bedoeld maar ik luister echt wel naar m’n lichaam als die zegt genoeg.

4 jaar geleden

Mijn schoonouders die ineens regelmatig langskomen, terwijl ze dat voorheen nóóit deden. Als ik mijn schoonvader nog 1 keer over zijn camper hoor vertellen....🥴

4 jaar geleden

Door de verandering van mijn hormonen kan ik soms heel kortaf doen tegen mijn vriend en heb ik veel minder geduld. Heb het met hem te doen 🙈 Nog meer die hier last van hebben?

4 jaar geleden

Reactie op Comingsoon

Door de verandering van mijn hormonen kan ik soms heel kortaf doen tegen mi ...
Jep ik vind het heel knap van hem dat hij nog elke dag bij me wil zijn en gewoon normaal blijft doen. Hij zegt zelf nou dit zullen de hormonen wel zijn ben maar gewoon even stil😂 ( wat ik op dat moment dan helemáál niet kan hebben )

4 jaar geleden

Reactie op Comingsoon

Door de verandering van mijn hormonen kan ik soms heel kortaf doen tegen mi ...
Heel herkenbaar! Ik kan sws niet lang in het bijzijn van mensen zijn, erger me doood aan alles 😂

4 jaar geleden

Reactie op xbrittx

Jep ik vind het heel knap van hem dat hij nog elke dag bij me wil zijn en g ...
Oh ja erg hè! Als hij zegt dat het de hormonen zijn word ik ook boos. Irritant zo’n stempel, maar eigenlijk is het wel waar. Arme mannen! Gelukkig heb ik het niet elke dag en verder ook geen andere gekke dingen. Heb hem nog nooit op pad gestuurd voor bijvoorbeeld een craving 😇