Hoi. Ik vroeg me af wat voor wagenspanners jullie hebben, hoe die bij jullie vastzitten en of jullie kindjes dit interessant vinden.
Met foto zou leuk zijn 🤗
Ik heb deze! Niet een officiële wagenspanner, maar is makkelijk vast te knippen aan de kap en mn dochter vindt het super leuk en grijpt graag naar de ringen die eraan hangen! 🤗
Ik heb er 1 voor de maxi cosi toen bij Babydump gekocht. Een simpele met diertjes er aan en een spiegeltje en 1tje met een diertje die ze later zelf kan pakken maar diemligt bij oma om te spelen haha
Deze hangt bij ons in de wagen. Dat ronde ding zit een belletje in, als die geluid maakt begint Yari te lachen... over een hobbelige weg is dus erg gezellig 😉
Zelfgemaakte wagenspanner. Zit vast met clipjes waardoor die ook bij de maxicosi vast kan. Kleine man kan er de hele tijd naar kijken tot hij van vermoeidheid in slaap valt.
Clipjes zijn perfect waardoor je het eigenlijk overal boven zou kunnen spannen.
Ik heb zelf dit wat je moet knuppen maar dat kan dus niet vast aan mn kinde ...
Wij hebben deze ook van the Little Dutch en kan ook aan de kap van de bugaboo als wagenspanner.
Je zou van die ringen kunnen kopen dan kan je het makkelijker ophangen.
Wij hebben deze ook van the Little Dutch en kan ook aan de kap van de bugab ...
Deze! Heb deze van Done by Deer en ook nog een setje van de oudste in allerlei kleurtjes. Handig om dingen aan vast te maken maar ook om mee te spelen. Nu ook weer een hit bij de jongste.
Wij hebben deze van Little Dutch. De spanner heeft een spiegel aan de onderkant van de slak en de andere diertjes hebben verschillende materialen die geluidjes maken.
De meeste kinderwagens hebben aan de binnenkant van de kap lusjes waar je de spanner kan ophangen. Links, rechts en eentje boven in het midden.