42 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Dec2020
Had onze zoon ook op een gegeven moment bij difrax speen s. Dit was voor he ...
Bij ons precies hetzelfde. Van Brown maat 1 naar maat 2 gegaan. Al een keer eerder geprobeerd, maar toen kwamen we erachter dat speen 2 toch nog te snel ging voor 'm. Nu geen probleem meer 😊 gewoon proberen en kijken hoe het gaat denk ik!
5 jaar geleden
Ja hier ook. Begon te sabbelen en te draaien met z'n hoofdje. Ben nu ook over gegaan naar maatje 2 (dr brown). Er stond ook dat maat 2 vanaf 3 maandjes is dus klopt ook ongeveer wel. Merk dat hij nog wel wat snel drinkt nu maar daar moet hij nog een beetje aan wennen denk ik.
Ik zou zeggen probeer het gewoon!
5 jaar geleden
Kwestie van proberen. Werkt het niet dan ga je weer naar maat S. Ik zou beide klaar hebben liggen als je gaat voeden. Ik ben zelf al een week of 1.5 over op Diffrax maat M. Hij begon te kauwen en te lummelen en hierdoor duurde een voeding 45 vermoeiende minuten lang. Nu weer een kwartier en hij spuugt niets uit dus hij kan het hebben. 🙂
5 jaar geleden
Kwestie van proberen. Werkt het niet dan ga je weer naar maat S. Ik zou bei ...
Ja ik heb het net geprobeerd in het begin was even wennen voor dr want nu komt melk wat sneller eruit.maar daarna had ze het door en drinkt gewoon zonder te klummelen aan dr fles 😂
Ik dacht eerst eff dat ze was vergeten hoe ze moest drinken met maat S 🥲
5 jaar geleden
Reactie op xx_cc
Ja ik heb het net geprobeerd in het begin was even wennen voor dr want nu k ...
Ik heb de tip van een andere speen ook van dit forum. Dacht ook dat de mijne gereset was naar de fabrieksinstelligen. 😂 De straal komt wel harder uit de fles. Mijn baby is al een paar keer ondergesproeid. 😄
5 jaar geleden
Nou mama’s ik denk niet dat het aan dr speen ligt vandaag weer zo drama met dr fles.
Hoofd wegdraaien
Kauwen op dr speen
Speen uitduwen
Huilen als speen eruit word gehaald
Slokt dr drinken echt naar binnen alsof ze lucht mee hapt
Ik weet echt niet wat er aan de hand is net weer een uur bezig geweest en ze heeft zeker 80/90 cc laten staan :(
Zou dit dan met sprong 4 te maken hebben of mischien tandjes ?
5 jaar geleden
Reactie op xx_cc
Nou mama’s ik denk niet dat het aan dr speen ligt vandaag weer zo drama met ...
Je kan altijd nog de dr Brown speen maat 2 proberen. Die zit tussen de s en m maat van difrax. Dus mocht m te snel gaan en s dus te langzaam kun je die proberen.
Misschien een boertje proberen tussendoor? Of meerdere? Zeker als ze nog een slok lucht hapt zeg maar.
Doet ze dit meteen of drinkt ze eerst wel?
5 jaar geleden
Even een vraagje,
Ik ben een een dikke week geleden over gegaan van speen 1 naar 2 (dr brown). Hij begon heel erg te sabbelen op de speen en dronk heel langzaam. Maar nu krijst hij het s'avonds na 5 uur echt uit en is hij bijna ontroostbaar. Aangezien hij best veel scheetjes laat en met z'n beentjes spartelt denk ik dat het krampjes zijn.. ik laat hem standaard al boeren tussen door maar herkent iemand dit? En heeft iemand een tip?
Ik houd hem al zo veel mogelijk rechtop tijdens het drinken maar hij slokt echt behoorlijk.
5 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Even een vraagje,
Ik ben een een dikke week geleden over gegaan van speen ...
Heel herkenbaar! Heb ook vanalles geprobeerd maar geen succes. Dus ben maar weer terug gegaan naar de kleine speen. Dan maar wat langer over de fles. Maar hij drinkt nu wel weer zonder krijsen. Als jullie de oplossing vinden hoor ik het graag!