42 Reacties

5 jaar geleden

Owja vertegen er bij te zetten : Ze drinkt soms ook wel onrustig. Draait met dr hoofdje en ze kreunt soms. Ook hoor ik hoe ze soms dr slokje inslikt in dr buik

5 jaar geleden

Had onze zoon ook op een gegeven moment bij difrax speen s. Dit was voor hem het teken om over te stappen naar maat m. Toen ging het weer perfect.

5 jaar geleden

Ik lees mee

5 jaar geleden

Reactie op Dec2020

Had onze zoon ook op een gegeven moment bij difrax speen s. Dit was voor he ...
Bij ons precies hetzelfde. Van Brown maat 1 naar maat 2 gegaan. Al een keer eerder geprobeerd, maar toen kwamen we erachter dat speen 2 toch nog te snel ging voor 'm. Nu geen probleem meer 😊 gewoon proberen en kijken hoe het gaat denk ik!

5 jaar geleden

Ja hier ook. Begon te sabbelen en te draaien met z'n hoofdje. Ben nu ook over gegaan naar maatje 2 (dr brown). Er stond ook dat maat 2 vanaf 3 maandjes is dus klopt ook ongeveer wel. Merk dat hij nog wel wat snel drinkt nu maar daar moet hij nog een beetje aan wennen denk ik. Ik zou zeggen probeer het gewoon!

5 jaar geleden

Kwestie van proberen. Werkt het niet dan ga je weer naar maat S. Ik zou beide klaar hebben liggen als je gaat voeden. Ik ben zelf al een week of 1.5 over op Diffrax maat M. Hij begon te kauwen en te lummelen en hierdoor duurde een voeding 45 vermoeiende minuten lang. Nu weer een kwartier en hij spuugt niets uit dus hij kan het hebben. 🙂

5 jaar geleden

Die van mij doet dit als hij in ze sprong zit🤣

5 jaar geleden

Kwestie van proberen. Werkt het niet dan ga je weer naar maat S. Ik zou bei ...
Ja ik heb het net geprobeerd in het begin was even wennen voor dr want nu komt melk wat sneller eruit.maar daarna had ze het door en drinkt gewoon zonder te klummelen aan dr fles 😂 Ik dacht eerst eff dat ze was vergeten hoe ze moest drinken met maat S 🥲

5 jaar geleden

Wij zijn na 1 maand al naar speen maat M van Difrax gegaan. Onze zoon deed er bijna altijd 1 uur over om zijn fles leeg te drinken. Is meteen goed gegaan en dronk toen zijn fles in 20 - 30 min op. Gewoon even proberen inderdaad.

5 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Ja ik heb het net geprobeerd in het begin was even wennen voor dr want nu k ...
Ik heb de tip van een andere speen ook van dit forum. Dacht ook dat de mijne gereset was naar de fabrieksinstelligen. 😂 De straal komt wel harder uit de fles. Mijn baby is al een paar keer ondergesproeid. 😄

5 jaar geleden

Ik raad direct de 1,2,3 speen aan van difrax! Wat een verademing. Je kan zelf instellen hoe ze dan drinkt. Wij zaten ook voorheen zeker 30/45 minuten en nu 15/20 (zoals het hoort).

5 jaar geleden

Reactie op vdb1991

Ik raad direct de 1,2,3 speen aan van difrax! Wat een verademing. Je kan ze ...
Dankjewel ik ga het vandaag even halen en uitproberen. Op welke zet je hem dan 1 of 2?

5 jaar geleden

Nou mama’s ik denk niet dat het aan dr speen ligt vandaag weer zo drama met dr fles. Hoofd wegdraaien Kauwen op dr speen Speen uitduwen Huilen als speen eruit word gehaald Slokt dr drinken echt naar binnen alsof ze lucht mee hapt Ik weet echt niet wat er aan de hand is net weer een uur bezig geweest en ze heeft zeker 80/90 cc laten staan :( Zou dit dan met sprong 4 te maken hebben of mischien tandjes ?

5 jaar geleden

Mijn zoontje dronk ook geen enkele fles meer leeg afgelopen dagen en ging er steeds langer over doen. Kauwen op de speen en ermee spelen met zijn tong. Zojuist een speen groter geprobeerd en hij heeft zijn fles van 150cc weer leeg in 15 minuten.

5 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Nou mama’s ik denk niet dat het aan dr speen ligt vandaag weer zo drama met ...
Je kan altijd nog de dr Brown speen maat 2 proberen. Die zit tussen de s en m maat van difrax. Dus mocht m te snel gaan en s dus te langzaam kun je die proberen. Misschien een boertje proberen tussendoor? Of meerdere? Zeker als ze nog een slok lucht hapt zeg maar. Doet ze dit meteen of drinkt ze eerst wel?

5 jaar geleden

Je kan altijd nog de dr Brown speen maat 2 proberen. Die zit tussen de s en ...
Ze doet dit vrijwel meteen als ze dr eerste slokje neemt. En laat haar tussen door ook boeren..... met dr Brown flessen heb k het ook al geprobeerd en doet ze het zelfde :(

5 jaar geleden

Even een vraagje, Ik ben een een dikke week geleden over gegaan van speen 1 naar 2 (dr brown). Hij begon heel erg te sabbelen op de speen en dronk heel langzaam. Maar nu krijst hij het s'avonds na 5 uur echt uit en is hij bijna ontroostbaar. Aangezien hij best veel scheetjes laat en met z'n beentjes spartelt denk ik dat het krampjes zijn.. ik laat hem standaard al boeren tussen door maar herkent iemand dit? En heeft iemand een tip? Ik houd hem al zo veel mogelijk rechtop tijdens het drinken maar hij slokt echt behoorlijk.

5 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Even een vraagje, Ik ben een een dikke week geleden over gegaan van speen ...
Ja dat doet mijn dochter dus ook zodra ze een slok neemt krimpt ze helemaal in elkaar en dan laat ze een scheet . Ben nog steeds opzoek naar een oplossing :(

5 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Even een vraagje, Ik ben een een dikke week geleden over gegaan van speen ...
Heel herkenbaar! Heb ook vanalles geprobeerd maar geen succes. Dus ben maar weer terug gegaan naar de kleine speen. Dan maar wat langer over de fles. Maar hij drinkt nu wel weer zonder krijsen. Als jullie de oplossing vinden hoor ik het graag!

5 jaar geleden

Reactie op Manon1010

Heel herkenbaar! Heb ook vanalles geprobeerd maar geen succes. Dus ben maar ...
Ik denk eigenlijk dat het aan sprongetje 4 ligt :( ik ga het gewoon aankijken of ze dit nog langer gaat doen en anders bel ik even naar het cb :)