Hi mama’s
Ik en mijn dochter van 20 maanden. Slapen allebei op zolder. Wel op een aparte kamer. Voor mij in deze zomer is dat op zich redelijk te doen met ventilator en in de avond/nacht de ramen open.
Mijn dochter slaapt op een andere kamer, ook op zolder. Het is warm en ik vind het niet goed en fijn om de hele nacht de ventilator rond te laten waaien. Ivm met verkoudheid of ziek worden. Ik zet haar deur altijd wijd open en de ramen op mijn overloop, zodat het kan luchten in de avond en nacht wanneer het afkoelt.
Als het te warm is laat ik de ventilator wel waaien tot ik zelf naar bed ga en doe hem dan uit. Ik vind het moeilijk in te schatten of ze het nu zonder ventilator te warm heeft of niet in de nacht. Vooral nu het deze week 30 tot 33 graden word.
We hebben een logeer kamer ook en daar staat haar camping bedje. Die is een verdieping lager en wel een stuk koeler. Maar op die kamer krijst ze alles bij elkaar en wilt moeilijk tot niet slapen. Dan moet ik naast haar blijven tot ze gaat slapen( wat moeilijk gaat). Op haar eigen kamer kan ik haar zo weg leggen en dan slaapt ze vanzelf en snel.
Hebben jullie enige tips of ervaringen hiermee?