10 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Wij gebruiken al vanaf het begin een wasbare zwemluier. Als die een keertje erin gepoept heeft (pas 1 keer gebeurd in 1 1/2 jaar) dan was het een kwestie van naar de verschoontafels gaan. Hem eerst gewoon verschonen. Zwemluier uitspoelen en hup weer aan. In de avond thuis even goed schoongemaakt. De was in en klaar. Was weer helemaal goed schoon. Voor vakantie zou ik dan een tube handwasmiddel meenemen zodat je het gewoon in de avond kan wassen. Even uithangen en lekker weer aan de volgende dag. Fijne vakantie alvast!

2 jaar geleden

Ik gebruik altijd wasbare zwemluiers. Zorg dat je er 2 hebt. Als ze poepen er in poepje in de wc gooien, als het wat dunnere poep is dan deed ik het vaak even spoelen in de wc. Schone zwemluier aan en de vieze even in een handwasje met biotex.

2 jaar geleden

Reactie op Mu99ie

Ik gebruik altijd wasbare zwemluiers. Zorg dat je er 2 hebt. Als ze poepen ...
Handige tip! Dankjewel

2 jaar geleden

Ik vind ze ideaal. Maar onze dochter poept niet als ze ergens mee bezig is (zoals zwemmen) dus dat is wel makkelijk praten 🙈

2 jaar geleden

En welke hebben jullie?

2 jaar geleden

Wij waren er geen fan van… een aantal keer had ze in de zwemluier gepoept en het water wat dan nog uit de luier liep langs dr beentjes was niet zo fris 😅😅😅! De wegwerp luiers vonden wij dan iets fijner. Bovendien hoef je dan ook geen poepluier uit te wassen, moet je ook maar tegen kunnen 🤣!

2 jaar geleden

Reactie op bepperd

En welke hebben jullie?
Ik heb er een van Lässig! Laatst ook nog er een bijgehaald van de Zeeman.

2 jaar geleden

Ja zijn fijn, en je houdt nooit luiers over! Ik heb die van blije billetjes, gekocht via bol.com. Een keer meegemaakt dat hij erin poepte, ja ranzig maar was op vakantie dus lekker door de douche gespoeld en uitgespoeld.

2 jaar geleden

'Wegwerp' zwemluiers zijn ook herbruikbaar zolang ze er niet in poepen. Even goed uitspoelen, laten drogen en nog een keer gebruiken!

2 jaar geleden

Reactie op Mu99ie

Ik gebruik altijd wasbare zwemluiers. Zorg dat je er 2 hebt. Als ze poepen ...
Hier ook zo! Ik doe wel nog een inlegvel in de zwemluier.