33 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Hydrofiele washandjes

5 jaar geleden

Wij ook hydrofiele

5 jaar geleden

Wij gebruiken ook de hydrofiele washandjes want daar kan je makkelijk mee tussen de vingers en teentjes. We gebruiken ze nu nog bij m’n oudste zoontje. En hij gebruikt ze zelfs om mee te slapen.

5 jaar geleden

Hydrofiele washandjes

5 jaar geleden

Hydrofiel :)

5 jaar geleden

Hydrofiel.. Hele stapel ingeslagen bij Hema en Prénatal 🙂

5 jaar geleden

Ik kon nergens hydrofiele washandjes vinden die ik niet te duur vond 😅 dus nu heb ik hydrofiel doeken gekocht bij Action en ga ik die omnaaien naar washandjes.

5 jaar geleden

Hydrofiele washandjes. Bij hema hebben ze best veel wat wit naar zwart en allemaal kleurtjes met dingetjes er op

5 jaar geleden

Hydrofiele washandjes van de Zeeman

5 jaar geleden

Voor nu hydrofiel in de eerste periode daarna gewoon een normale. Ze gebruiken ook normale in de opvang voor handjes en gezicht, dus waarom niet.

5 jaar geleden

Hydrofiel, die zijn lekker dun zodat je goed tussen de plooitjes kunt komen. Ik krijg alleen mijn hand er niet fatsoenlijk in, dus gebruik ze eerder als een doekje dan een washand.

5 jaar geleden

Hydrofiel, die zijn lekker dun zodat je goed tussen de plooitjes kunt komen ...
Je hebt deze ook een slag groter he, die heb ik gehaald. Mijn man kan ook niet in die kleine🙈
Hydrofiel stond op m’n lijstje, heb er een aantal gehaald.. kan altijd nog over stappen.

5 jaar geleden

Reactie op Debbie8990

Je hebt deze ook een slag groter he, die heb ik gehaald. Mijn man kan ook n ...
Ja klopt, heb nu bij de prenatal iets grotere gehaald, maar merk dat ze wel wat krimpen in de was en droger na een aantal keer wassen (en ik ben te lui om ze weer netjes te gaan strijken om ze weer in model te krijgen). 😉

5 jaar geleden

Hydrofiel

5 jaar geleden

Tip die je hydrofiele doeken en washandjes niet in de droger. Dan nemen ze minder vocht op en idd krimpen ze wat. Doe het zelf al 2 jaar niet en ze blijven zacht en goed.

5 jaar geleden

Gebruiken jullie dan ook hydrofiele handdoeken?

5 jaar geleden

Reactie op Lise_xx

Gebruiken jullie dan ook hydrofiele handdoeken?
Als je de doeken bedoelt ja. Daar droog ik m’n zoontje van ruim 2 nog steeds mee af na het douche. Zijn ook weer zo droog.

5 jaar geleden

Reactie op reneegrevelink

Als je de doeken bedoelt ja. Daar droog ik m’n zoontje van ruim 2 nog steed ...
Hoe groot waren die dan? 120x120?

5 jaar geleden

Reactie op Zwangermiepje

Ik kon nergens hydrofiele washandjes vinden die ik niet te duur vond 😅 dus ...
Per 3 hydrofiel washandjes bij zeeman voor €1,50 geloof ik 🙊