28 Reacties

5 jaar geleden

Ik had alles uitgesteld tot aan mijn verlof (ging met 36 weken). Dus moest opzich alles nog doen: dingen kopen, wassen, klaarleggen, huis in orde maken en daarnaast was ik de 1e week van mijn verlof behoorlijk moe dus veel lopen chillen. Heb er nu 4 weken op zitten en verveel me nog steeds niet. Daar heb je dus niet zoveel aan. Maarrrr dingen die ik zou doen als ik tijd over had of heb gedaan/doe: - Fotoboeken maken van onze vorige vakanties - Alvast kijken voor kleding voor mezelf voor na de bevalling (evt ook al favorieten of op verlanglijstje zetten bij die webshop) - Meer lezen; boeken zijn leuker dan tijdschriften vind ik - Wandelen - Kasten en papierwerk in huis organiseren - Verdiepen in maken van mooie foto's (vooral straks als de kleine er is erg bruikbaar 😍) - Enveloppen van de geboortekaartjes schrijven - Zwangerfit oefeningen doen - Inrichting van je huis bekijken en kijken of je daar nog wat in wil veranderen - Decoreren van de babykamer

5 jaar geleden

Ik verveel me zo erg haha.

5 jaar geleden

Geniet van je rust hahha

5 jaar geleden

Ik ben al thuis van week 8 en ben dinsdag 40 weken 😅 ik ga regelmatig wandelen met de hond, heb nu de ramen buiten nog gekuist, en binnen, voor de rest is alles ook klaar en gepoetst 🙈 mijn planten zullen vinden dat ze plots veel water krijgen 😅 Voor de rest ben ik enorm ongeduldig en loop ik zeer emotioneel. Wanneer komt ons kleintje nu 😩

5 jaar geleden

♡Wandelen ♡nog kerst cadeautjes inpakken ♡zorgen dat alles netjes blijft in huis( man&dochter van 1) ♡spullen klaar hebben voor me dochtertje als ik moet bevallen zodat ze naar me schoonouders kan ♡rust pakken want die heb je straks niet hahah

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, nog 9 dagen tot de uitgerekende datum. Heb rugpijn en bekkenpijn en lopen/wandelen gaat daardoor ook niet echt meer. Heb van de week 2 fotoboeken gemaakt van vakanties van 2018 en verder veel netflixen, en ben van de week maar een puzzel begonnen. Nog even volhouden 😘

5 jaar geleden

Ik ben morgen uitgerekend.. Ik doe alleen nog kleine dingetjes in huis en boodschapjes.. Daarnaast veel rusten, dutjes doen en kerstfilms kijken.. Weet ook weinig anders te bedenken! ☹️

5 jaar geleden

Heel veel slapen en series kijken. Daar kom ik mijn dag wel mee door🙃

5 jaar geleden

Zelf kerstkaarten maken! En verrassings pakketjes voor onze ouders voor onder de boom, werd echt heeeeel goed ontvangen!

5 jaar geleden

Ik liep tot het laatste moment alles te poetsen. En blij toe ook, want heb er nu de kracht niet meer voor😅

5 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Ik had alles uitgesteld tot aan mijn verlof (ging met 36 weken). Dus moest ...
Omg dit had ik zo kunnen typen. Onderaan de dingen die ik had bedacht te kunnen doen en uiteindelijk ben ik met 36 weken begonnen met alles en ben ik nu (met bijna 38 weken) eindelijk aan het einde van mn lijstje 🤣 ik kan niet wachten tot ik een dagje op bed kan spenderen om te netflixen!

5 jaar geleden

Borduren van de Taj Mahal. Al jaren met 10.000 kruisjes in de lengte bezig 😅

5 jaar geleden

Als je van spelletjes houdt, kan ik je de website boardgamearena aanraden

5 jaar geleden

Tip voor als je niet weet wat te doen; Alles wat straks echt niet kan. Dus... zorg dat je ballonnen en slingers in huis hebt, dat je enveloppen hebt geschreven voor je kaartjes, dat de box staat en je genoeg kraamverband en luiers in huis hebt.

5 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Tip voor als je niet weet wat te doen; Alles wat straks echt niet kan. Dus. ...
Dat is allemaal al geregeld. 🤔

5 jaar geleden

Nog een praktische tip (ben er zelf niet meer aan toe gekomen omdat ze eerder kwam dan de uitgerekende datum): Maaltijden koken die je in kan vriezen. In de kraamtijd is het zoooooo fijn als je niet uitgebreid hoeft te koken!!

5 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Nog een praktische tip (ben er zelf niet meer aan toe gekomen omdat ze eerd ...
Daar heb ik al voor gezorgd haha. Heel de vriezer is gevuld, ik denk wel 50 maaltijden🤣 heb veel te veel tijd over gehad de laatste maanden

5 jaar geleden

Advies van een mama die een baby heeft van 2 weken en eentje van 18 maanden oud: ga lekker RUSTEN EN SLAPEN☺️☺️

5 jaar geleden

Had ik maar zoveel tijd. Ik kom juist tijd te kort! Morgen uitgerekend datum, maar net de broodnodige dingen klaar. Sinds afgelopen week pas een keuken waar daadwerkelijk in gekookt kan worden. Als afwisseling heb ik uitjes naar de fysio voor mijn bekken. Ik was een paar weken geleden nog v Bang dat de babykamer niet op tijd af zou zijn. Eigenlijk kan ik het allemaal niet meer bijbenen. Het huis is nog een bende, nu de keukenspullen weer uit de woonkamer halen en daadwerkelijk op de plek zetten in de keuken. Ik ben jaloers op mensen die zich vervelen!!!

5 jaar geleden

Reactie op Shelby Mama

Ik ben al thuis van week 8 en ben dinsdag 40 weken 😅 ik ga regelmatig wand ...
Wat heerlijk! Ben nu 39 weken en wandelen met de hond gaat echt niet meer. Heb een uitlaatservice in de hand genomen. Hoewel ik zelf veel liever zou gaan wandelen.