13 Reacties

3 maanden geleden
Hier 2 boterhammen met vleeswaren, een babybell kaasje, in kleine portie nootjes en wat blauwe bessen of frambozen. De broodtrommel is nog elke dag helemaal leeg gegeten. Mijn dochter is wel heer eeg van het hartig dus misschien niet de beste tips dit haha.
Voor jouw kindje zou ik denk ik wat gedroogd fruit doen of een stukje ontbijtkoek?

3 maanden geleden
Bedoel je dan dat je kind helemaal geen brood eet?
Of controleren ze wat erop zit als je er zoet op doet?
Hier 2 boterhammen (hoemoes/pindakaas/hagelslag) en komkommer en wortel om te snacken en beker water (melk drinkt ie niet). Soms druiven/stuk cracker/krentenbol. Net wat er is en wat hij wil.
Koek, ranja enz. mag hier ook niet. Dikke prima wat mij betreft. Dat krijgt ie als ie thuis is wel rond half 3/3 uur.

3 maanden geleden
Reactie op Friemel004
Bedoel je dan dat je kind helemaal geen brood eet?
Of controleren ze wat er ...
Nee hoor hij eet wel brood! Met smeerworst het liefst hahaha. Hier ook thuis nu een koekje moet zeggen dat ie opzich redelijk eet, maar was benieuwd voor wil soms beetje afwisseling 鈽猴笍

3 maanden geleden
Reactie op Anvd
Hier 2 boterhammen met vleeswaren, een babybell kaasje, in kleine portie no ...
Wat voor nootjes?

3 maanden geleden
Naast kaas en vleeswaren鈥roodsalade, sandwichspread, jam (1 broodje af en toe), pindakaas. Ben van plan om weer hummus en Philadelphia te halen en in de zomer doen aardbeien op brood het ook goed. Ik strooi soms een stuk of 5 rozijntjes nog in zijn bak, wat fruit of een babybelkaasje. Snoepgroente kan ook, maar daar moet die van mij niks van weten. Dat koekje komt thuis na schooltijd wel. Wat ik wel vervelend vind, is dat kinderen elkaar ook dingen aanpraten. Mijn kind is gek op frambozen, maar lust ze nu enkel nog thuis 馃檮

3 maanden geleden
Hier twee boterhammen (geen zoet beleg), een mini krentebol en wat komkommer of paprika. En iets van fruit. En een bekertje water en een bekertje melk.

2 maanden geleden
Reactie op Kimberly 鉂わ笍
Nee hoor hij eet wel brood! Met smeerworst het liefst hahaha. Hier ook thui ...
Ha! Hier ook een smeerworst fan.. Het liefst 3 per dag.. Maar wij hebben de afspraak 1 per dag. Trommeltje 1 zit fruit in. Trommel 2 2 boterhammen, 1 met appelstroop en 1 met zuivelspread of kaas of soms toch smeerworst als ze 's ochtends iets anders kiest. En dan soms een klein stukje kaas of een goedkoop bifi worstje. Of als we het over hebben van de avond ervoor paprika stukjes

vorige maand
Bij mijn dochter eten ze met alle kindjes samen en is alles geregeld. Maar bij mijn andere kinderen gaf ik altijd de yumbox mee en dan in bentostijl. Vooral op Pinterest/instagram een heleboel te vinden. Vond het altijd een feestje om te maken. Nu neemt 1 van de meiden nog wel eens een yumbox mee, maar dan met sushi of wraps