34 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Haha ik denk dat ze bedoelde met een laag zoutgehalte dus minder zout dan n ...
Hahaha ik las laag als in een laagje 😂 nu je het zegt hoop ik dat ik het verkeerd heb geïnterpreteerd.

2 jaar geleden

Bij ons ook niet mega veel keus op brood Geprakte avocado Boter Pindakaas kleine keuken Appelstroop kleine keuken Soms maak ik een omeletje dan eet ze daar los brood bij met niks erop. Heel soms krijgt ze ook aardbeienjam op haar brood. Ik koop biologische jam zonder toegevoegde suikers.

2 jaar geleden

Reactie op Sara56

Bij ons ook niet mega veel keus op brood Geprakte avocado Boter Pindakaas ...
En soms maak ik zelf een spread van gestoomde courgette of wortel. Dat mix ik fijn yoghurt erbij en dan heb je een gezonde spread

2 jaar geleden

Ik stoei hier ook mee Ze krijgt nu : smeer kaas. Appelstroop Pindakaas. Of alleen boter. Ham vind ze ook heel lekker maar krijgt ze niet zo vaak. Ei krijg ik er alleen in als een wentelteefje zonder suiker natuurlijk Gewoon ei eet ze echt niet Hoe ik het ook bereid

2 jaar geleden

Reactie op Een Klijne Nijntje

Ik stoei hier ook mee Ze krijgt nu : smeer kaas. Appelstroop Pindakaas. O ...
Ei heeft ze hier al niet meer gehad sinds 7 mnd ofzo... Wij eten het amper, ik lust het niet.. 😅 Ik vergeet gewoon ei te geven... Oeps! Maar je kunt 1x in de week dun laagje Leverpastei doen. Of ander vleesbeleg? Sandwichspread is hier elke dag een feest. Ze zijn 1 geworden.. Inprincipe mag Ze alles eten. Maar als ze deze 3 opties eet is het toch prima?

2 jaar geleden

- Appelstroop - Philadelphia (of een huismerk dan) - Kipfilet - Laatst een plakje kaas gedaan, wilde ook prima - Pindakaas - Avocado - Gebakken eitje

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Appelstroop op de opvang Leverpastei Sandwichspread eigenlijk altijd dit.. ...
Hier alleen appelstroop iedere ochtend en middag.. dus het kan nog saaier 😉, andere dingen hoeft ze niet.

2 jaar geleden

Pindakaas Smeerkaas Ik zet ook kaas voor tosti Kipfilet Salami Chocopasta Smeerworst Jam Ei gekookt of gebakken Hagelslag Ze vind alles zowat lekker zolang er maar eten in haar mondje gaat 😂

2 jaar geleden

Reactie op Een Klijne Nijntje

Ik stoei hier ook mee Ze krijgt nu : smeer kaas. Appelstroop Pindakaas. O ...
Hier lustte hij ook geen ei, maar wel met avocado geprakt soort van eiersalade

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ei heeft ze hier al niet meer gehad sinds 7 mnd ofzo... Wij eten het amper, ...
Sandwichspread! Dankje wel little one.. ik miste namelijk een makkelijke hartige smeerbaar beleg 😅

2 jaar geleden

Hier vandaag heksenkaas geprobeerd..ik heb der nog nooit zo hard horen huilen, zo vies vond ze het denk ik. Maar ze gooit t er dan ook niet uit ofzo🙈

2 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Sandwichspread! Dankje wel little one.. ik miste namelijk een makkelijke ha ...
Haha gevonden! Bij oma krijgt ze Leverpastei (veel te dik maar ach.. 't is oma) op de opvang appelstroop.. En thuis Sandwichspread 😜🙈 gaat prima hier