18 Reacties
6 jaar geleden
Havermout met banaan
Alpro yoghurt met vanalle fruit topping
Soep met beschuit
6 jaar geleden
In de ochtend pakje crackers die ik dompel in flauwe thee. Daarna yoghurt met fruit of met muesli. Tussen de middag drie crackers of twee broodjes. In de middag nog een koekje. Avondeten eet ik kleinere porties maar ik bewaar soms nog wel iets voor als ik later op de avond trek krijg. En dan later op de avond nog fruit. Nu eet ik alles glutenvrij en lactosevrij vanwege allergieën. En ik moet ook wel regelmatig kleine beetjes eten omdat ik anders over mijn nek ga. En veel drinken.
6 jaar geleden
Lastig idd. Ik kan overdag eigenlijk nauwelijks wat eten. Avondeten gaat wel wat beter dus probeer dat zo voedzaam mogelijk te doen. Ze hebben uriine onderzocht op ketonen, of je genoeg binnenkrijgt zegmaar, en bij mij was het twijfelachtig. Dus heb nu het advies gekregen om gemberpillen te slikken. Schijnt je spijsvertering te helpen ofzo. Verder niet echt tips helaas. Het verschilt per dag hier. Ja een wit afbakbroodje blijft vaak wel zitten
6 jaar geleden
ik eet vooral fruit, en mijn trek gaat uit naar veel zoetigheid, verder gewoon gezond met de zoetigheid tussendoor😄🤗
6 jaar geleden
Yoghurt met gepofte tarwe, aardbeitjes, heet water met schijfjes gember, smiddags een soepje en verse stokbrood, 2 stuks fruit en avondeten.... met bereiden heb ik t al moeilijk vanwege de geuren, en push ik mezelf om wat naar binnen te werken. en iedere dag een paar blokjes watermeloen...
En mag niet jokken, VERSE FRIETEN van de lokale frietboer, kan ik om de 3 dagen wel handelen😂😭
6 jaar geleden
Ik eet zelf veel fruit en met nMe roodfruit want wit fruit zzoals appel banaan ect zitten meer suikers is. Verder veel volkoren krakkertjes en smorgends 2 pannenkoekjes want ja... smorgends moet ik eten en brood krijg ik niet weg. Maar weetje. Zou me niet te druk maken want je baby neemt wel wst hy of zij nodog heeft. Komt vanzelf
6 jaar geleden
Ik eet veel fruit en kan vooral fris eten verdragen. Dingen met room zoals pasta kan ik niet eens aanzien. Verder ben ik half Afrikaans en gaat dat eten wel heel goed, maar voor de rest is het lastig. Gek genoeg eet ik dus vooral buiten de Europese keukens. Gekookte aardappelen gaan zelfs niet meer 😭
Yoghurt en muesli met aardbeitjes zijn wel een hit tegenwoordig. En spa citroen tegen misselijkheid
6 jaar geleden
Allemaal zo gezond!
Ik normaal ook... ochtend fruit/yoghurt of een cracker met iets erop.. salade als lunch..
Eet voornamelijk koolhydraat beperkt.. deed ik al..
maar..... ik heb al dagen trek in mc Donalds.. dus ik heb dat nu gehaald voor de lunch! En lekker dat het was! 😍😍
Niet te vaak doen 🤣
6 jaar geleden
Reactie op Viv123
Ik ben gek op broodje duo penotti sinds ik zwanger ben 😊👌.. En tosti! En ...
Dat vind ik nou fijn om te horen!! 😊
6 jaar geleden
Dat vind ik nou fijn om te horen!! 😊
Ik vond het ook een super advies van de verloskundige! En ik heb trouwens sinds 2 dagen bijna geen misselijkheid meer. Slik nu op aanraden van de verloskundige sinds 3 weken 2x per dag gemberpilletjes tegen misselijkheid en die hielpen een beetje. Maar ineens werd het ook gewoon minder. Komt bij jou ook!