13 Reacties
5 jaar geleden
K zou ff naar de dokter gaan, denk niet dat wij hier antwoord op kunnen geven; maar mijn inziens lijkt het op eczeem..
5 jaar geleden
Okey dit zou een allergische reactie kunnen zijn, ik zou gewoon een afspraak maken bij de huisarts die kan je hier zekerheid in geven. Wat betreft striae, dit kan je helaas niet voorkomen, je krijgt het of je krijgt het niet. Je kan de huid alleen maar ondersteunen door te smeren en de huid soepel te houden.
5 jaar geleden
ik denk een allergische reactie, ik ben nu 25 welen zwanger en heb nog nergens last van soms alleen een trekkerig gevoel smeer mezelf gewoon in met een lekkere bodylotion van de rituals
5 jaar geleden
Je kan menthol zalf gebruiken. Dat verzacht de jeuk. Ik heb zelf compleet onder de uitslag gestaan in het 1e trimester. Bleek achteraf een verkoudheid virus bij me te hebben die de bultjes veroorzaakte. Kreeg toen hormoon crème en toen was het weg. Je kan ook zwangerschap bultjes hebben. Zou ermee naar de dermatoloog gaan.
5 jaar geleden
Vergeten bij te voegen, maar zo zien de plekjes eruit.

Heb ik ook gehad. Dit kwam bij mij doordat ik te snel kleding aantrok denk ik. Hierdoor kon de olie niet ademen. Ik heb mijn buik gekoeld en even niet ingesmeerd en inmiddels geen last meer. Blijf je onzeker, dan zeker even naar huisarts gaan. Scheelt je een hoop kopzorgen. Sterkte
5 jaar geleden
Ik reageer even op de zwangerschap streepjes wanneer je er overhevig aan bent mag je zoveel smereren als je wil dit helpt niet. Dit zijn cosmetische producten geen medische eigenlijk is dat allemaal geldklopperij. Het enige wat het doet is vaak goed ruiken en eigenlijk is daar niks goed aan.
5 jaar geleden
Hi, ik heb een aantal weken terug huidgriep gehad 🤷♀️ het begon met jeukende bultjes en werden later ronde, droge vlekken. Het zat op mijn buik, bovenbenen en rug. Ik dacht eerst dat het ringworm was. Toen het na een tijdje smeren met anti-schimmelzalf van drogist niet minder werd ben ik toch maar langs de huisarts geweest.
Moraal van het verhaal: je kunt beter even langs de huisarts gaan voor de juiste diagnose 😊