61 Reacties
5 jaar geleden
Suuuper leuke naam! En juist vind ik deze naam veel toffer bij een meisje dan jongen!
5 jaar geleden
Als antwoord op de titel: Ik vind het geen mooie naam. Maar ieder (gelukkig) z'n eigen smaak.
Als jullie het wel leuk vinden zou ik het zeker doen, er is inderdaad kans dat het wordt afgekort. Maar zo kan een korte naam ook langer gemaakt worden of er kunnen andere bijnamen verzonnen worden.. Je kunt helaas niet alles voor zijn.
5 jaar geleden
Ik had ook Bobbie voor een meisje, maar vind mijn man niet leuk.
Dus ik zeg ja! En afkorten doen kinderen toch wel, zelfs met namen waarbij je het niet verwacht, dus laat je dat er niet van weerhouden.
Dus gewoon doen 😊
5 jaar geleden
Persoonlijk vind ik het geen mooie naam. Als ik aan bobbi denk, denk ik aan een huisdier 🙊
5 jaar geleden
Ik vind hem leuk! Maar vooral lekker je eigen keus maken, niet iedereen zal het leuk vinden maar het gaat erom wat jullie vinden.
5 jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Ik vind zulke namen altijd super leuk maar vraag mij wel af of men dit ook ...
Ik heb een superlieve buurvrouw van in de 50 die Bobby heet, zou me bij haar ook niets anders kunnen voorstellen. Dus ja! 😄
5 jaar geleden
Ik vind Bobbie voor een baby / jong meisje heel leuk, maar als volwassen vrouw niet. Daar probeer ik zelf rekening mee te houden bij een naamkeuze.