Hoi,
Geen idee of er nog iemand actief is op 24baby uit deze groep, maar ik probeer het toch maar馃ぃ (ik zit weer op 24baby want ben een maand geleden bevallen...)
Over een jaar gaan de kids die geboren zijn in deze groep naar school. Hebben jullie er al over nagedacht of je baan op dat moment nog bij je past en of dat te combineren is met school?
De school waar mijn zoon naartoe gaat biedt geen voorschoolse opvang, en op mijn werk en dat van mijn partner is het niet mogelijk om op andere tijden te werken.
Ik werk in de kinderopvang en moet om 7.30u of om 8u beginnen, en werk dan tot 18u of 18.30u.
Bij mijn werkgever mag je vakantie nemen in 1 van de schoolvakanties, niet in alle schoolvakanties...
Ik overweeg dus om wat anders te gaan doen. Een baan waarbij:
- ik zelf de kinderen naar school kan brengen, en ze ook weer op kan halen (1 of 2x per week bso vind ik prima, maar meer ook niet...)
- alle vakantiedagen in kan zetten tijdens schoolvakanties
- waar ik eventueel vanuit huis kan werken mocht een van de kinderen een keer ziek zijn, of waar het dan geen probleem is om op zo'n moment vrij te zijn (mijn huidige werkgever zegt mij dat mijn vriend vrij moet pakken als de opvang belt dat mijn kind ziek is en opgehaald moet worden, omdat het bij mijn werk niet mogelijk is om te kunnen gaan..dit is overigens nu pas 1x voor gekomen, maar vond het echt belachelijk....)
- ik parttime kan werken. Zolang de baby niet naar school gaat wil ik 2 dagen werken, over 4 jaar, als alle kids op school zitten wil ik 3 of 4 dagen werken, bij voorkeur onder schooltijd