14 Reacties
6 jaar geleden
Kleintje van ons heeft ook een groot hoofdje, althans vind ik...., echo was met 10,5

6 jaar geleden
Als ik in de verschillende baby apps kijk, zie ik sowieso dat foetussen normaal in de eerste weken een groot voorhoofd hebben.

6 jaar geleden
Reactie op Roos-Roos
Als je je zorgen maakt gewoon even bellen of er een speciale reden is dat z ...
Ik deel deze mening!! Even opbellen en zeg dat je je er druk over maakt. Je kan vragen of de volgende afspraak bij de normale procedure hoort of dat ze iets ongewoons gezien hebben. Vaak zullen ze je vraag echt begrijpen en je antwoord geven. Succes!
6 jaar geleden
Het is heel normaal dat het hoofdje zo groot is. Mij is uitgelegd dat het hoofdje van de foetus tot week 12 groter is dan het lijfje zelf. Na week 12 zal het gaan vormen naar hoofdje wat je foetus dan krijgt.
Snap dat je druk maakt. Maar hoop dat deze informatie van ons allemaal je beetje gerust kan stellen.
馃檹馃従
6 jaar geleden
Ik heb net gelezen dat de hersenen sneller groeien als de rest en het Darom in vergelijking van de rest van zijn lichaam een groter hoofd heeft.
Ik zit ook bij de pop ik wil jou de tip geven om dit soort vragen bij je gynaecoloog neer te leggen om misverstand en onrust te voorkomen zij kunnen je echt veel beter helpen.
Heel veel succes en een dikke kus
Je bent een topper
6 jaar geleden
Maak je niet druk. Die van mij lijkt op een barbapapa! 馃槀 Komt hopelijk nog goed.