14 Reacties

6 jaar geleden

Ahh dat dacht ik ook bij ons eerste dochtertje, maar is helemaal niet het geval hoor. Hoofdjes zijn nog echt heel groot in vergelijking met alles dus beeld is wat vertekend. Als de verloskundige er niks van heeft gezegd dan is het vast niets. Geniet van je goede echo 馃槏

6 jaar geleden

Ik denk dat je baby'tje een beetje schuin voor het beeld ligt waardoor het anders lijkt dan de echo's die je vaak recht van opzij ziet

6 jaar geleden

Heeft iemand een soortgelijke echo dan?

6 jaar geleden

Kleintje van ons heeft ook een groot hoofdje, althans vind ik...., echo was met 10,5

6 jaar geleden

Als je je zorgen maakt gewoon even bellen of er een speciale reden is dat ze zelf wil kijken omdat je je zorgen maakt.

6 jaar geleden

Als ik in de verschillende baby apps kijk, zie ik sowieso dat foetussen normaal in de eerste weken een groot voorhoofd hebben.

6 jaar geleden

Reactie op Roos-Roos

Als je je zorgen maakt gewoon even bellen of er een speciale reden is dat z ...
Ik deel deze mening!! Even opbellen en zeg dat je je er druk over maakt. Je kan vragen of de volgende afspraak bij de normale procedure hoort of dat ze iets ongewoons gezien hebben. Vaak zullen ze je vraag echt begrijpen en je antwoord geven. Succes!

6 jaar geleden

Het is heel normaal dat het hoofdje zo groot is. Mij is uitgelegd dat het hoofdje van de foetus tot week 12 groter is dan het lijfje zelf. Na week 12 zal het gaan vormen naar hoofdje wat je foetus dan krijgt. Snap dat je druk maakt. Maar hoop dat deze informatie van ons allemaal je beetje gerust kan stellen. 馃檹馃従

6 jaar geleden

Bedankt lieve meiden

6 jaar geleden

Reactie op NellekeJasmijn

Als ik in de verschillende baby apps kijk, zie ik sowieso dat foetussen nor ...
Welke app is dit voorbeeld van jou?

6 jaar geleden

Reactie op Oktober23

Welke app is dit voorbeeld van jou?
Die is uit ouders van nu

6 jaar geleden

Bij mijn vk is het normaal om om de 4 weken te worden gecontroleerd. Vandaag als het goed is 12+1 en echo (termijn) en over 4 weken de 16 weken echo, 4 weken later de 20 weken echo.

6 jaar geleden

Ik heb net gelezen dat de hersenen sneller groeien als de rest en het Darom in vergelijking van de rest van zijn lichaam een groter hoofd heeft. Ik zit ook bij de pop ik wil jou de tip geven om dit soort vragen bij je gynaecoloog neer te leggen om misverstand en onrust te voorkomen zij kunnen je echt veel beter helpen. Heel veel succes en een dikke kus Je bent een topper

6 jaar geleden

Maak je niet druk. Die van mij lijkt op een barbapapa! 馃槀 Komt hopelijk nog goed.