9 Reacties
6 jaar geleden
Daar heb ik ook last van 4 x naar de wc is voor mij de Max ik heb dan wel dat ik veel plas. Eerlijk gezegd maak ik me er niet heel erg druk om 😅
6 jaar geleden
Ik heb dit dus ook! Over het algemeen ook vrij weinig klachten. Mijn borsten zijn wat gevoelig en soms wat buikkrampen en hoofdpijn. Ik vraag me af of het allemaal wel goed gaat. Ben totaal niet misselijk en kan gewoon alles eten.. helaas pas 14 mei de eerste echo, ik ben dan precies 10 weken
6 jaar geleden
Reactie op X__cyn
Ik heb dit dus ook! Over het algemeen ook vrij weinig klachten. Mijn borste ...
Ik heb precies hetzelfde. Iedereen 'zeurt' maar over kwaaltjes maar ik heb ook helemaal niks?
6 jaar geleden
Je hoeft niet alle symptomen te hebben. Elk lichaam is anders! En bij elk zwangerschap kan je lichaam weer anders reageren.
Vergeet niet dat er ook vrouwen waren die na maanden achterkwamen dat ze zwanger zijn. Dat zijn wel echt uitzonderingen, maar het bewijst wel weer dat je niet per se typische symptomen moet hebben
6 jaar geleden
Bij mij kwam het ook pas later. Eigenlijk sinds deze week pas en ik ben 7 weken dus het kan nog komen
6 jaar geleden
hier ook niks geen kwalen..... alleen wat buikpijn onderin, hoofdpijn maar niet veel plassen, misselijk of gevoelige borsten. Ik snap dat mensen zeggen geniet daar juist van maar t maakt een mens ook onzeker helaas. Elke ochtend hoop ik op een beetje misselijkheid. Heb wel meer trek in dingen. Vanavond gewoon avond gegeten en net weer 2 boterhammen met kaas op..mmm heerlijk vind ik die kan er nog wel 4 op. hebben jullie ook meer trek?