29 Reacties
5 jaar geleden
Ben ik ook benieuwd naar ivm de ruimte die een stoel in beslag neemt...
5 jaar geleden
Heb al zoontje van 3, borstvoeding gegeven en geem stoel op de kamer. Neemt te veel ruimte in beslag, en als ik ging voeden deed ik dan lekker ontspannen op bed omdat mijn zoontje liggend beste dronk ook in de nacht. En overdag deed ik voeden gewoon beneden of lekker op bed, vertrouwde lucntjes van mama. En vind het sonde geld🙈🙊
5 jaar geleden
Wij hebben geen stoel op de babykamer gehad, gaat nu ook niet komen.
Als er ‘s nachts een voeding gegeven moet worden, doe ik dat gewoon lekker bij ons op bed! Zo ben je wel gewoon wakker, maar rust je ook lekker.
De voedingmomenten overdag gaf ik sowieso nooit boven.
Nu komt er dus ook geen stoel.
5 jaar geleden
Ik heb er nooit gebruik van gemaakt, maar dat komt omdat ik in een bungalow woon, dus ik voedde altijd in de woonkamer op de bank. Voor mij praktischer omdat ik daar alles bij de hand heb.
5 jaar geleden
Bij de eerste geen stoel gehad, 's nachts voeden (bv) op bed en overdag gewoon waar ik wilde, maar voor de tweede heb ik net bij de kringloop een Poang van Ikea gehaald, zit erg lekker! Ben benieuwd, want ik zie mezelf 's nachts alsnog gewoon voeden in bed (lekker warm voor mezelf en chill, daarnaast slaapt hij de eerste maanden ook bij ons op de kamer).
Ik lees dus mee voor meer ervaringen 😄
5 jaar geleden
Wij hebben wel een stoel aangeschaft zodat 1 van ons in de nacht lekker de tijd heeft voor onze kleine, daarnaast kan mijn partner dan ook gewoon doorslapen of ik.

5 jaar geleden
Ik had bij de 1ste een kleine stoel ivm kleine ruimte en nu na bijna 2 jaar bv ga ik dit x echt wel voor een grotere comfortabele stoel. Ik maakte er veel gebruik van, want ondanks dat hij de eerste half jaar bij ons in de cosleeper sliep voedde ik toch liever niet in bed. In bed viel ik zelf namelijk in slaap en in het begin spuugde hij na een voeding, dus dat wil je ook niet in bed. Daarnaast ga je daarna toch nog de luier verschonen, dus naar de andere kamer gaan doe je toch wel. Tot 1,5 jaar nog nachtvoedingen gegeven dus die stoel kon ik niet missen. Ik woon trouwens gelijkvloers en zijn kamertje zat naast de onze. Het was dus even snel heen en weer en mijn man kon dan ook ongestoord verder slapen. Overdag voedde ik gewoon in de woonkamer. In het nieuwe kamertje komt dus sowieso weer een stoel, alleen dit x een iets luxere variant, ondanks de kleine ruimte.
5 jaar geleden
Wij hier ook een oude relaxte stoel in het kamertje gehad. Eerst voor borstvoeding zodat manlief wel verder kon slapen. Later om lekker verhaaltje voor het slapen gaan voor te lezen. Of als ze weer niet wilde slapen erbij te zitten tot ze weer rustig werd. Maar dus geen geld aan uitgegeven. Nu wil ik eigenlijk wel een schommelstoel. Bij de oudste heeeeeel veeel staan te wiegen.
5 jaar geleden
Stoel is een echte aanrader. Nu, 1,5 jaar later maken we er nog dagelijks gebruik van. Zou zeker een lekkere comfy stoel in de babykamer zetten! 👍🏻
5 jaar geleden
Reactie op Meussje
Wij hier ook een oude relaxte stoel in het kamertje gehad. Eerst voor borst ...
Ohja natuurlijk. Uiteraard naast het voeden word zon stoel ook ontiegelijk veel gebruikt om voor te lezen, zowel papa als mama. Dus of je nu wel of niet voed in het kamertje, het is ook fijn om gewoon bij je kind te kunnen zitten en samen lekker een boekje te lezen :) Stom dat ik daar niet gelijk op kwam (eigenlijk gewoon zo vanzelfsprekend geworden haha)
5 jaar geleden
Ik heb het ook nooit gehad en nooit gemist. Ik voedde lekker warm in bed en ga dat weer doen.
Maar doen wat jezelf denkt waar je goed aan doet en twijfel je, dan zou ik het nog niet doen en kijken of je het niet, dan is ie nog zo gehaald.
5 jaar geleden
Ik had hem aangeschaft voor het voeden, maar daar nooit voor gebruikt. Pas later als ik hem even moest troosten op zijn eigen kamer of samen een boekje lezen, maar meestal deed ik dat gewoon als hij in zijn bedje lag. Niet heel veel gebruikt dus, maar heb hem er wel weer staan, lijkt wel heel knus ,)
5 jaar geleden
Ik heb bij mijn derde zwangerschap wel een fauteuil aangeschaft. Je zit 1000x gemakkelijker dan op het bed. En je rug wordt ondersteund wat ik belangrijk vind tijdens het borstvoeden. In de eerste drie maanden zeker gebruik van gemaakt, vooral omdat ze ‘s nachts vaker wakker worden vond ik het heel handig.
5 jaar geleden
Schommelstoel gekocht bij de eerste en die staat er nog steeds. Ze krijgt voor het slapengaan haar flesje nog en dan kunnen we nog een beetje knuffelen en een verhaaltje lezen. Ben nu aan het twijfelen om deze te verhuizen naar de babykamer of een nieuwe te kopen
5 jaar geleden
Reactie op Mama1-2
Bij de eerste geen stoel gehad, 's nachts voeden (bv) op bed en overdag gew ...
Ik had trouwens wel een zitzak staan in de kamer van mijn dochter. Handig voor wanneer ze lekker aan het spelen is en ik niet op de grond of vensterbank wil zitten 😅. Een stoel heeft wel mijn voorkeur, maar zitzak was beter dan niets voor dit soort dingen, dus misschien daarom wel overwegen?