33 Reacties
2 jaar geleden
Tot welke leeftijd zit een kindje voorop?
Gaat op gewicht inderdaad. Volgens mij is dat per merk ook weer wisselend. Ons boefje vind voorop fijn, kan hij lekker veel zien (we hebben wel een windscherm ervoor). En ik vind het wel lekker om hem nog even in de gaten te kunnen houden
2 jaar geleden
Mensen ervaring met de Urban Ikki van Babypark?
Ik vind de urban iki heel fijn. Mijn zoontje zit nu nog voorop maar denk dat wij na de zomervakantie over gaan op het zitje achterop. Ik kies dan weer voor een urban iki馃槉
2 jaar geleden
We horen van vrienden ook goede verhalen over de Yelpp. Zelf hadden we de Urban Iki op het oog. Beide zullen we goed en veilig zijn, denk ik zo als ik hier de berichten lees.
Het gewicht is dus wel iets om over na te denken!! Want ons boefje is nu ca. 11 kg. Vind het zonde om dan voor korte duur een voorzitje te kopen voor nu nog alleen maar plezierritjes.
2 jaar geleden
Mensen ervaring met de Urban Ikki van Babypark?
Yes. Super fijn zitje. Goed aan te passen. Makkelijk vast te zetten op de fiets. Doordat het zo simpel is nog een adaptor gekocht om zo tussen onze fietsen te kunnen wisselen. Zo kunnen wij dmv 1 klik bepalen bij wie hij op de fiets meegaat
2 jaar geleden
Reactie op LMR
Yes. Super fijn zitje. Goed aan te passen. Makkelijk vast te zetten op de f ...
Heb jij voor of achter?
2 jaar geleden
We horen van vrienden ook goede verhalen over de Yelpp. Zelf hadden we de ...
Volgens mij is Yepp voor tot 15 kg dus dat duurt nog wel even 馃檪 Maar kan me ook voorstellen dat je nu gelijk naar een achterzitje gaat.
Ik heb ook lang zitten twijfelen, denk dat ze allebei goed zijn. Yepp was toen in de aanbieding dus daar de keuze maar op gemaakt 馃槄
2 jaar geleden
Ik heb de urban iki front seat, had ik al voor mijn dochter. Ging prima, super makkelijk overzetten van ene naar andere fiets, als je een extra bevestiging bij koopt. Alleen de voetsteuntjes konden in het begin niet hoog genoeg, dus kon haar voetjes eerst niet vastzetten... weet niet of ze daar wat aan gedaan hebben ondertussen. Weet ook niet hoe dat bij een ander voorstoeltje zou zijn. Voor achterop hebben we een yepp, ook fijn. Denk niet dat het merk veel uitmaakt hierin. Merkte bij mijn dochter wel, dat ze in gewicht op een gegeven moment veel minder snel aankwam, waardoor ze veel langer voorop kon dan we dachten (tot 2 jaar en 4 maand ongeveer) en ze was niet klein. Voorop vond ze wel echt veel leuker, had veel meer zicht
2 jaar geleden
We krijgen zojuist bericht van vrienden dat we hun Yelpp achterzitje kunnen overnemen dus we gaan dat proberen.
Bedankt voor alle nuttige berichten hier! 馃槉
2 jaar geleden
Onze zoon was al snel te groot en zwaar voor voorop, dus wij zijn voor een Thule gegaan, erg goede ervaring. Hij zit stevig vast, comfortabel (is al een paar keer in slaap gevallen), en goed op grootte verstelbaar. Ook al zit hij achterop, hij kan goed rondkijken en ziet veel.