10 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de stapeltoren van mushie, ze gooit met die bakjes en stopt die in haar mond. En een lege verpakking billendoekjes😂 vind ze fantastisch!

4 jaar geleden

Ja die billendoekjes verpakking gaat onze ook lekker op 😂 verder liggen er 2 knuffels, een ritselboekje, freddie de vuurvlieg, een bijtring en een bijtproof spiegeltje. Ik leg niet alles tegelijk er in, want dan is de keuze te groot en krijgt hij een error. Maar ik bied 2 dingen aan en hij bepaalt dan zelf wel waar hij mee speelt.

4 jaar geleden

Billendoekjes verpakkingen zijn hier ook een hit. Favoriete speelgoed op het moment. Verder een rammelaar en bijtsleutel een rammel schildpad met spiegel of die vuurvlieg

4 jaar geleden

Reactie op Jazebel

Billendoekjes verpakkingen zijn hier ook een hit. Favoriete speelgoed op he ...
Heerlijke foto Ik had flipflap de draak maar is ineens foetsie of misplaatst of gejat uit de wagen. Hij speelt nu graag met zijn rammelaar en loopy. Maar ik wil wat aan de rand hangen want hij ligt graag op zijn zij of buik te spelen

4 jaar geleden

Omze box is 1 grote chaos. Hij verliest snel interesse. We hebben 2 spiralen hangen, knuffeldoekje, beer, activiteiten kubus en iets om op te bijten wat nog rammelt ook. We geven soms freddie vuurvlieg erbij, of de knoop van hetzelfde merk. Maar de box is geem favoriete plek meer. Dat is de vloer.. van playstation tot de drinkbak van de kat tijgert hij de woonkamer door. Tussendoor even proeven aan de stoelpoot en die playstation moet natuurlijk aan 🙈🤣

4 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Omze box is 1 grote chaos. Hij verliest snel interesse. We hebben 2 spirale ...
Ik kan me nog een periode van de oudste herinneren dat ze nonstop op het powerknopje van de xbox aan het drukken was, want dat maakt een leuk pinggeluidje en dan gaan er ook nog eens lampjes aan en uit 🤦‍♀️. Nu staat ie buiten bereik 😁. Maar als je kindje verzot is op knopjes e.d., dan is de robot van Infantino sensory elasto erg leuk. Dat is bij ons het enige speelgoed met geluid (heb daar zo'n hekel aan, maar deze is goed te hebben).

4 jaar geleden

Een grote ravage 😅😂

4 jaar geleden

Wij hebben die octopus van bambino (playgro) aan de rand, dat is een hit en wat losse speeltjes die ze zelf graag 'rangschikt' dwz uit de box duwt of op een hoopje gooit:)

4 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Heerlijke foto Ik had flipflap de draak maar is ineens foetsie of misplaats ...
Jaa ik heb ook die octopus aan de rand hangen. Dan rolt hij op zn zij of op zn buik en kan hij er leuk mee spelen. Verder rammelaar, obal, knuffeltje, plastic ringen en een bijtring. Beetje van alles en nogwat 🤭

4 jaar geleden

Een spiegel!!!