10 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg, internet is ook inderdaad niet heel duidelijk!

5 jaar geleden

Wij hebben onze maxicosi bij de prenatal gekocht, wij kregen toen advies

5 jaar geleden

Isofix onderstel past in alle auto’s die isofix hebben. Dat is het hele idee erachter. Daarnaast is het handig om een onderstel te kopen waar het vervolgstoeltje ook op past. Na 9 maanden passen ze echt niet meer in de maxi cosi helaas.

5 jaar geleden

Isofix onderstel past in alle auto’s die isofix hebben. Dat is het hele ide ...
Oke, dat scheelt al een hoop! Kies je de base dan puur op welke stoel(en) je erop zou willen?

5 jaar geleden

Ze zeggen dat het op de sticker onder de maxi cosi die code moet overeenkomen ik moet dat ook gaan uit zoeken dank je voor de reminder

5 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Oke, dat scheelt al een hoop! Kies je de base dan puur op welke stoel(en) j ...
Ja dat zou ik wel doen. En die stoelenfabrikanten zijn ook sneaky hoor. Elk jaar maken ze nieuwe stoeltjes die niet op de vorige isofix onderstellen zouden passen. Soms is het ook gewoon even proberen en dan blijkt het wel te passen.

5 jaar geleden

Alle isofixen passen in je auto als je auto 'isofix' proof is. Enige waar je op moet letten, is dat je een isofix koopt waarbij nu de maxicosi past en daarna het vervolgstoeltje (na ongeveer een jaar). Succes!

5 jaar geleden

Ja dat zou ik wel doen. En die stoelenfabrikanten zijn ook sneaky hoor. Elk ...
Ja, heel irritant... We kunnen er een overnemen, maar die base is niet meer te verkrijgen. Stoeltje is van 2016, gaat wel snel dan. Maar het is me nu duidelijk, bedankt! :)

5 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Ja, heel irritant... We kunnen er een overnemen, maar die base is niet meer ...
Via marktplaats kun je de oudere onderstellen nog vrij makkelijk krijgen. Succes iig!

5 jaar geleden

Op verzoek van topicstarter is dit topic gesloten :-)