20 Reacties
6 jaar geleden
Reactie op SamanthaR
Ik snap je vraag niet. Isofix voor de autostoel? Want kinderwagen is niet i ...
Ik zag allemaal die 3 in 1 kinderwagens, dat is toch met autostoeltje? Of vergis ik me nu daarin?
6 jaar geleden
Ik heb gisteren van mijn collega een isofix, maxi-cosi en doorgroei autostoeltje overgekocht. Ziet er netjes uit en echt voor een goed prijsje. Blij mee, want die dingen zijn knetter duur. O, en ik koop uit principe zo min mogelijk nieuwe spullen.
6 jaar geleden
Ik zag allemaal die 3 in 1 kinderwagens, dat is toch met autostoeltje? Of v ...
Ja 3 in 1 is met autostoel maar vaak krijg je er dan gewoon een maxicosi bij. Dan zou je dus alsnog de isofix basis erbij kopen. En adapters zodat je maxicosi op de kinderwagen kan.
Andere onbekendere merken zou ik niet kopen maar dat ben ik 🙈
6 jaar geleden
Reactie op SamanthaR
Ja 3 in 1 is met autostoel maar vaak krijg je er dan gewoon een maxicosi bi ...
Is een isofix basis op alle maxicosi’s te bevestigen? We hebben bij de eerste 2 ook geen merk maxicosi gehad, pas bij de vervolgstoel, omdat we toen isofix in de auto hadden en deze een heel fijn model hadden die nog in ligstand enz kon.
6 jaar geleden
Je kan beter kijken of de autostoel wel met iso fix bevestigd kan worden. De meeste kinderwagens die 3-1 zijn hebben namelijk adapters daarvoor. Zelf heb ik de mutsy evo met adapters voor de maxi cosi. En de maxi cosi cabrio fix nog liggen van de eerste. De mutsy zelf is ook heel fijn en licht in gebruik.
6 jaar geleden
Reactie op reneegrevelink
Je kan beter kijken of de autostoel wel met iso fix bevestigd kan worden. D ...
Okido! Wist ik helemaal niet haha. Dan is dat problemen opgelost.
6 jaar geleden
Okido! Wist ik helemaal niet haha. Dan is dat problemen opgelost.
Heb het ook “geleerd” met de eerste dat niet iedere autostoel met iso fix wordt bevestigd maar er zijn er nog wat die alleen met de autogordel vast gemaakt kunnen worden en snap dat je partner daar geen zin in heeft. Wij hebben uiteindelijk via marktplaats een base tweedehands gekocht. Schilt ook in uitgave😱
6 jaar geleden
Als het goed is kan Maxi cosi citi NIET op een isofix en de rest wel.
Hier een lijst:
https://blog.babypark.nl/welke-isofix-base-hoort-welke-baby-autostoel/
6 jaar geleden
Reactie op reneegrevelink
Heb het ook “geleerd” met de eerste dat niet iedere autostoel met iso fix w ...
Ja die gekke dingen zijn ook nog belachelijk duur!
6 jaar geleden
Reactie op momy84
Als het goed is kan Maxi cosi citi NIET op een isofix en de rest wel.
Hier ...
Thx!
6 jaar geleden
Wie kent de kinder Kraft.
Ik zit te twijfelen over de prime.
Ik wil graag er mee door het bos kunnen iemand een idee of deze daar voor geschikt is
6 jaar geleden
Reactie op Een Klijne Nijntje
Wie kent de kinder Kraft.
Ik zit te twijfelen over de prime.
Ik wil graag ...
Kijk eens bij pink or blue, daar staan deze ook en kan je filteren op bos en stad. Zijn inderdaad leuk geprijsd.
6 jaar geleden
Wij hebben via marktplaats een een hele nette maxi cosi pebble plus en een isofix base gekocht. (Nieuwprijs rond de 500€ maar je kan het onder de 200€ wel op marktplaats vinden).
Vervolgens kun je bijna elke kinderwagen kopen, want voor bijna elk kinderwagen merk is er wel een adapter voor de maxi cosi.
Wij vonden het belangrijk om een goede autostoel te kopen ivm veiligheid, qua kinderwagen zijn we daarna gewoon voor een tweedehandse Joolz gegaan.
Ga anders eens naar een baby winkel voor voorlichting over isofix, daarna kun je een goed besluit nemen dat bij jullie past. Succes!
6 jaar geleden
Wij hadden een actie bij babypark (van onze vorige dochter)
Bij aanschaf van een aantal dingen kregen we de box, wiegje en maxicosi erbij.. hebben voor de isofix gekozen.
Wij hebben dus een complete set van joie als autostoel. Ik vind hem echt onwijs fijn!! Nog steeds heel blij mee! Kan wel alleen dat merk op dus hebben maxicosi en vervolgstoel daarvan. Ons meisje is nu 3 en zit nog steeds top in de stoel!
Wij gebruiken dit alles natuurlijk nog een keer voor nr 2 nu!
6 jaar geleden
Reactie op lindafocke
Wij hadden een actie bij babypark (van onze vorige dochter)
Bij aanschaf v ...
En een musty kinderwagen waarvoor je adapters hebt. Voor de maxicosi..