22 Reacties

5 jaar geleden

Dit is de babykamer...

5 jaar geleden

Een licht bruine klamboe/gordijnen😊 komt dan een beetje in de buurt van de rose hartjes

5 jaar geleden

Ik heb dit vloerkleed. Ik heb de ronde gouden stickers op de muur en vond dit kleed er super bij passen. Hij is niet te groot en absoluut niet duur.

5 jaar geleden

En misschien dan combineren met een grijzige klamboe of gordijnen?

5 jaar geleden

Deze misschien? Heb ik zelf gister ook gekocht

5 jaar geleden

De kleuren van de hartjes zijn niet echt duidelijk maar ik zou de donkerste kleur van de hartjes gebruiken voor de gordijn en het tapijtje en de middelste kleur gebruiken voor de kambloe.

5 jaar geleden

Roestbruin?

5 jaar geleden

Hoi hoi! Ik wilde jou een collage geven met wat attributen maar kan hem niet vastleggen zo. Dus doe ik even apart. Jij hebt een mooi basis kamer! Ik zal zeker verder gaan met oud roze en zwart. Niet te veel hameren op de Rosé goud. Goud kun je altijd afwerken met accesoires zoals fotolijstjes, potjes, knuffeltjes? enzovoort.

5 jaar geleden

Zwart lamp

5 jaar geleden

Gladgeweven, scheelt weer met stof!

5 jaar geleden

Oud roze maakt het warm

5 jaar geleden

Oud roze gordijnen. Hopelijk doet dit wat? Opbergmandjes kun je kopen in het zwart en roze, misschien hier en daar wat gouds?. Zoek een leuk thema dier of iets kenmerkend wat steeds terug komt in het kamertje. Bijvoorbeeld wij hebben een bosthema gekozen. Succes! you can do it!💪

5 jaar geleden

Laatste beloofd 🤪 3 stuks voor 20! Kidsdeco.nl

5 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Hoi hoi! Ik wilde jou een collage geven met wat attributen maar kan hem nie ...
Hele mooie tips!!

5 jaar geleden

Reactie op babybel

Deze misschien? Heb ik zelf gister ook gekocht
Voelt deze een beetje zacht aan? Ik wil nog graag een kleedje die niet te duur is en deze ziet er goed uit!

5 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Oud roze maakt het warm
Oh deze klamboe en die plafondlamp zijn allebei heel leuk! Weet je waar ik die kan halen? En hoe duur ze zijn? Heel erg bedankt voor de tips!

5 jaar geleden

Reactie op lambi

De kleuren van de hartjes zijn niet echt duidelijk maar ik zou de donkerste ...
Dit is de kleur, de helft is dus rosé gold en de andere helft zwarte hartjes

5 jaar geleden

Reactie op Ummie1

Dit is de kleur, de helft is dus rosé gold en de andere helft zwarte hartj ...
Deze

5 jaar geleden

Ik heb dit vloerkleed. Ik heb de ronde gouden stickers op de muur en vond d ...
Grijs wil ik niet want m'n andere zoontje heeft al grijze kamer

5 jaar geleden

Reactie op Ummie1

Oh deze klamboe en die plafondlamp zijn allebei heel leuk! Weet je waar ik ...
Ik heb de foto's weer verwijderd! Inspiratie uit Pinterest gehaald. De klamboe kun je kijken op mamaloes. Volgens mij zijn de prijzen zoals andere klamboes. En de lamp kun je eigenlijk wel overal wel vinden. Kijk eerst bij karwei en anders bij de Kwantum. Zijn genoeg look a likes!