22 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb dit vloerkleed. Ik heb de ronde gouden stickers op de muur en vond dit kleed er super bij passen. Hij is niet te groot en absoluut niet duur.

5 jaar geleden
Hoi hoi! Ik wilde jou een collage geven met wat attributen maar kan hem niet vastleggen zo. Dus doe ik even apart. Jij hebt een mooi basis kamer! Ik zal zeker verder gaan met oud roze en zwart. Niet te veel hameren op de Rosé goud. Goud kun je altijd afwerken met accesoires zoals fotolijstjes, potjes, knuffeltjes? enzovoort.
5 jaar geleden
Oud roze gordijnen. Hopelijk doet dit wat? Opbergmandjes kun je kopen in het zwart en roze, misschien hier en daar wat gouds?. Zoek een leuk thema dier of iets kenmerkend wat steeds terug komt in het kamertje. Bijvoorbeeld wij hebben een bosthema gekozen. Succes! you can do it!💪

5 jaar geleden
Reactie op First-time-mom
Hoi hoi! Ik wilde jou een collage geven met wat attributen maar kan hem nie ...
Hele mooie tips!!
5 jaar geleden
Reactie op babybel
Deze misschien? Heb ik zelf gister ook gekocht

Voelt deze een beetje zacht aan? Ik wil nog graag een kleedje die niet te duur is en deze ziet er goed uit!
5 jaar geleden
Reactie op Ummie1
Oh deze klamboe en die plafondlamp zijn allebei heel leuk! Weet je waar ik ...
Ik heb de foto's weer verwijderd! Inspiratie uit Pinterest gehaald.
De klamboe kun je kijken op mamaloes. Volgens mij zijn de prijzen zoals andere klamboes. En de lamp kun je eigenlijk wel overal wel vinden. Kijk eerst bij karwei en anders bij de Kwantum. Zijn genoeg look a likes!