84 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een Cowboysbag Diaper Bag gekocht op Markplaats voor 25 euro met straps en verschoonmat. Normaal 180 en straps voor aan de wagen 20. Ik vind echt alle luiertassen afschuwelijk dus wilde er niet veel aan uitgeven want heb zelf gewoon leuke crossbody tasjes en handtassen voor mezelf. Heb dus gekozen voor een 2e hands die heel praktisch is, stevig leer en veel handig opbergvakjes.
5 jaar geleden
Een niet al te duidelijke foto, deze uitgezocht bij de kinderwagen (maxi cosi lila xl) kostte maar €11 ipv €80, was bij de babydump

5 jaar geleden
Reactie op Colindaaa
Wij hebben er eentje van UppaBaby. Wij hebben alles (kinderwagen enz.) van ...

Zoiets wil ook. Wij hebben ook de Uppa baby Vista wandelwagen maar de tas koop ik van e.a. goedkoper merk. De wagen was al duur genoeg. Dit model is ook leuk voor mijn vriend die echt niet met een wijventas wilt lopen. ☺️
5 jaar geleden
Ik heb daar ook een topic over gehad wellicht dat daar nog leuke tips staan voor jullie! Als je zoekt op luiertas krijg je ‘m 😘
5 jaar geleden
Ik heb de studio noos tas. Lekkere grote tas en je mikt daad alles zo in.
5 jaar geleden
Wij hebben geen speciaal ingerichte luiertas. Voor hetzelfde geld hebben wij een goede rugzak gekocht die we ook op vakanties en nog jaren kunnen gebruiken.
5 jaar geleden
Geen, veel te duur. Wij hebben toevallig een hele goede rugzak gekocht voor onze vakantie vorig jaar. Een rugzak met heel veel opties, veel vakjes waar je elke benodigdheden een eigen plaats kunt geven zonder dat het door elkaar raakt of vies wordt etc. Volledig waterdicht ook en met een goede rugondersteuning die je ook op de racefiets mee kan nemen (combinatie backpack/racefiets rugzak maar dan een hele mooie, ziet eruit als een gewone rugzak).
Multifunctioneel, goede kwaliteit, in formaat kleiner als een luiertas, kan zelfs meer in, beter verdeeld en nog goedkoper ook. Okee deze is dan wat minder fasionable dan een bijpassende luiertas bij je kinderwagen maar wij gaan liever voor praktisch voor langere tijd dan dat jaartje dat je met de kinderwagen loopt.
Aanrader