7 Reacties

5 jaar geleden

Ik raad MAM spenen absoluut aan. Mijn zoontje wilde veel spenen niet, die van MAM daarentegen wel! Echt een goede kwaliteit, dus ik heb ze ook al voor zijn broertje in de la liggen 馃馃憤馃徎

5 jaar geleden

Ligt er maar net aan wat je kindje accepteert ;) zal nu niet van een bepaald merk vanalles gaan inslaan. Dochter pakte alleen difrax natural (na 3 andere merken). Heb dus daar nu ook 2 van gekocht maar ook andere om te proberen.

5 jaar geleden

Ik heb van alles gehaald, ligt aan de baby zelf wat hij zal pakken. Heb difrax, bibi, avent en bibs.

5 jaar geleden

Of ze willen er geen 馃槀. 2 kids die er geen wilde, nou dan niet hoor 馃槈. Eentje ook nooit geduimd, de andere helemaal wel, maar dat deed ze al met een paar dagen dat de blaren er op stonden, je kan er helaas weinig tegen doen als ze geen speentje willen (persoonlijk ook blij mee, vind het zo鈥檔 vieze dingen, vooral als ze de hele dag er mee lopen 馃檲, maar dat is ieder voor zich uiteraard).

5 jaar geleden

Voor onze dochter hadden wij diffax natural (ook vanwege borstvoeding), die vond zij heel fijn. Nu voor haar broertje ook al in de kast gelegd

5 jaar geleden

Hier ook kieskeurige zoon, die wil alleen de dental van bibi. Niet teveel op voorhand kopen en kijken wat ze willen. Hier zitten ook vaak tutten in gratis paketten, kan je wat testen.

5 jaar geleden

Mijn zoon wil alleen maar de MAM spenen die kun je online kopen of bij de website van het Kruidvat, echt talloze anderen geprobeerd maar dat werkte voor hem niet dus ik zou vooral kijken als de baby er is, sommigen willen het echt niet