19 Reacties
vor 2 Jahren
Wij hebben van lassig een luiertas die heeft er haakjes bij die universeel zijn en op elke wandelwagen past
Welke specifiek bij deze wagen horen weet ik niet.. misschien kan je er via hun website achter komen?
vor 2 Jahren
Daarvoor luiertas zonder bevestiging haakjes gooide ik gewoon de schouderband over het stuur ging ook prima:)
vor 2 Jahren
Reactie op FreyFrey
Ik hoef niet persee een mutsy tas. Zo lang het maar past. Musty transit die ...
Dan zou ik voor een luiertas gaan met universele haakjes heb je de breedste keuze denk ik😊
vor 2 Jahren
Reactie op FreyFrey
Welke lassig is dat? Want krijg alleen de rugtas variant?
Hmm nee het is geen rug tas.. ik ga even kijken of hem kan vinden
vor 2 Jahren
Reactie op FreyFrey
Dat wil ik ook, daarom vraag ik suggesties.🤣 Welke er zijn
Maar die kan niet aan die haakjes die heeft eigen haakjes die je aan je wagen bevestigd weet niet of dat oke is of dat je echt specifiek aan die haakjes wilt?
vor 2 Jahren
https://www.amazon.nl/Babyluiertas-stijlvolle-duurzame-babytas-luieraccessoire/dp/B01N4V5Q37/ref=asc_df_B01N4V5Q37/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430613282147&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=3779088793422271519&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9102623&hvtargid=pla-348825817882&psc=1
Zoiets heb ik ongeveer maar uit de winkel gekocht daar was die wel wat duurder zie ik🥲🙈
vor 2 Jahren
Reactie op mooni
Ik heb ook een mutsy en snap nu dus waar die uitsteksels voor zijn 😂👍🏻
...
Ja dat wil ik dus niet. Ik wil dus een tas met oogje die er aan kan. Maar geen te vinden van mutsy. Dus dan vraag ik mij af waar zijn ze dan voor? Zo dat je tas niet lager schuift bedenk ik mij nu
vor 2 Jahren
Reactie op FreyFrey
Ja dat wil ik dus niet. Ik wil dus een tas met oogje die er aan kan. Maar g ...
Dat is vreemd iets maken zonder functie🙈 misschien dan toch voor indd een schouderband die niet naar beneden glijdt wat je zegt...
zelf vind ik die klittenband met haakjes wel heel praktisch als ze eenmaal zitten klik je het er zo aan en die klittenband kan je erop laten.. weet niet of je iets gaat vinden wat dan precies in de haakjes gaat vallen als ze er zelf geen tassen voor hebben gemaakt