41 Reacties

3 jaar geleden

Wasmiddel: witte reus Wasverzachter: lenor of robijn.

3 jaar geleden

Neutral, beter voor de huid van baby ;) Voor echt vuile was even inweken met Biotex.

3 jaar geleden

Ik gebruik de oranje robijn!

3 jaar geleden

Wasmiddel : witte reus. Vloeibaar&poeder. Wasverzachter : Lenor en de balletjes ervan. Ruikt heerlijk

3 jaar geleden

‘Persil sensitive gel voor baby en gevoelig huid,’ voor alle babyspullen. Alleen voor de luiers gebruik ik AH puur waspoeder.

3 jaar geleden

Gewoon robijn wit, Color of black

3 jaar geleden

Neutral wasmiddel en wasverzachter

3 jaar geleden

Wasmiddel en wasverzachter Neutral of Ah puur voor de baby. Voor ons zelf robijn, fleuril en lenor.

3 jaar geleden

Gewoon wasmiddel van de lidl 👍

3 jaar geleden

Voor het beddengoed en box kleed gebruik in Neutral Voor de kleertjes gebruik ik telkens wat anders

3 jaar geleden

Hier zijn al heel veel topics over. In de basis is het advies om ongeparfumeerd wasmiddel te gebruiken en geen wasverzachter in verband met het huidje van de baby.

3 jaar geleden

Ik gebruik ariel baby. En voor doorgelekt spul vanish

3 jaar geleden

Niet iets anders dan voor ons, dus Robijn of huismerk en bij vieze vlekken voorwas met biotex

3 jaar geleden

Ah Puur (zonder parfum) 3 euro ofzo

3 jaar geleden

Formil van de lidl of omo. In beide gevallen alleen poeder. Geen wasverzachter. Ik draai een losse baby was aangezien we voor onze eigen kleding wel wasverzachter en geurparels gebruiken. Voor poep of spuug vlekken was ik op de hand voor met groene zeep (dat haalt echt alle ellende weg! 😍)

3 jaar geleden

Robijn doe alleen minder wasverzachter erbij. Hij lijkt er niet op te reageren dus ga niet iets neutraals aanschaffen

3 jaar geleden

Babyreus en/of neutral.

3 jaar geleden

Nu nog alles van neutral, maar wil straks als de flessen op zijn gewoon wassen met wat wij zelf ook gebruiken. Meestal Omo.

3 jaar geleden

Ik was gewoon onze kleren en die van de baby samen 🙈 Wasmiddel is telkens weer anders, dat wat er op dat moment in promo staat 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Neutral.. 😊 Over een paar maandjes gaat alles gewoon samen, maar nu nog niet, want ben té dol op wasverzachter, hihi