Ik heb eens een vraagje ik ben nog maar 9 weken en heb al last van vastzittende rug en schouders ( ook groot van borst dus altijd al last van gehad ) alleen ni 10 keer erger ook heb ik als ik iets doe vaak bloedingskes en steken in mijn buik
Is het dan verstandig om terug te werk te gaan als Zorgkundige van gynaecoloog ben ik zelf al 1 maand thuis geschreven en nu word ik op de ziekenkas geplaats ook voel ik zelf dat het niet gaat maar is dir een grondige reden om thuis te blijven tijdens je zwangerschap want ben nog maar 9 weken
Kun je misschien met je leidinggevende bespreken of je tijdelijk andere taken kunt doen, of gedeeltelijk werkt?
Super vervelend dat je zo’n last hebt zeg.
Ik loop 100% in de ziektewet i.v.m. heftige zwangerschapsmisselijkheid. Het gaat niet om het aantal weken, maar om de ernst van de klachten. Het beste is om dit met de bedrijfsarts te bespreken.
Ik heb een hernia en sinds vorige week is de fysio en body stress release weer open. Super fijn. BSR werkt super voor vastzittende rug en schouders. Bij mij werkt t averechts om niks te doen dus wandelen is goed en die behandelingen werken voor mij super. Maar doen wat voor jou goed voelt en aan jezelf denken