23 Reacties

5 jaar geleden

En zijn makelijker aan te doen natuurlijk heb de instappers gekocht gelijk

5 jaar geleden

Ik ben gek op Skechers. Die hoef je ook niet in te lopen en voelen als een 2e huid 🥰

5 jaar geleden

Ik ook gek op Sketchers! Ook buiten de zwangerschap om :)

5 jaar geleden

Ik heb altijd Skechers als werkschoenen en meestal met wandelen ook aan! Heerlijk!

5 jaar geleden

Ik had altijd Skechers met memory foam maar ik heb ze express uit gedaan en draag nu schoenen met een niet indrukbare voetzool. Ik had juist meer last met Skechers aan. Alsof mijn voetzolen in brand stonden.

5 jaar geleden

Ik had altijd Skechers met memory foam maar ik heb ze express uit gedaan en ...
Okee ben ik eens benieuwd, ga ze uit proberen

5 jaar geleden

Reactie op TwinGirlsMom

Ik ben gek op Skechers. Die hoef je ook niet in te lopen en voelen als een ...
Ik ben benieuwd, ga ze uitproberen

5 jaar geleden

Ik heb altijd Skechers als werkschoenen en meestal met wandelen ook aan! He ...
Okee gelukkig veel goede reactie, hopelijk minder last van mijn bekken en rug

5 jaar geleden

Ja ik draag ze, heel erg fijn! Ik heb instappers, dus lekker geen veters strikken. Snel aan en uit.

5 jaar geleden

Ik draag die altijd voor werk (ik heb staand beroep) is echt een aanrader

5 jaar geleden

Ik draag ze ook al een aantal jaar en nog steeds grote liefhebber. Merk aan m’n lichaam wel wanneer ik ze moet vervangen. Maar verder geen last van m’n rug en ik heb een zwakker rug. Ik weet niet waar je woont maar bij de outlet in Roermond zit een Skechers winkel met leuke acties. M’n vriend heeft ook Skechers voor z’n werk/ privé en koopt ze ook altijd daar. Momenteel moet je wel een mondkapje dragen als je de outlet binnen gaat maar Roermond zelf niet.

5 jaar geleden

Reactie op Mlein

Ja ik draag ze, heel erg fijn! Ik heb instappers, dus lekker geen veters st ...
Ja die heb ik ook gepakt want kan mijn veters niet meer normaal strikken

5 jaar geleden

Reactie op reneegrevelink

Ik draag ze ook al een aantal jaar en nog steeds grote liefhebber. Merk aan ...
Okee dankje voor de tip, woon in meerssen 45 min af van roemond dus te doen. Zwakker rug heb ik ook dus ben wel blij met de positieve reacties

5 jaar geleden

Reactie op Joycemod

Okee dankje voor de tip, woon in meerssen 45 min af van roemond dus te doen ...
Wij wonen in Den Bosch en gaan toch iedere keer naar Roermond voor de schoenen. En je hebt veel keuze tussen verschillende modellen daar. Alleen maar Skechers, zowel vrouw als man als voor kinderen.

5 jaar geleden

Ik heb ze weggedaan. Mijn voeten proneerden naar binnen toe. Ik heb een voetbed nodig die wat harder is en dat tegengaat.

5 jaar geleden

Scapino heeft vaak ook de sketchers in de aanbieding, daar kan je eventueel ook online kijken

5 jaar geleden

Na jaren nike schoenen te hebben gedragen en veel last te hebben gehad van vermoeide en zeurende voeten. Draag ik nu 3 jaar Sketchers en voor mij geen andere schoenen meer. Hele fijn schoenen en totaal geen last meer van zeurende/ vermoeide voeten.

5 jaar geleden

Dankjewel allemaal. Ik heb ze vandaag aangehad moet wel even wennen bij mijn hak (druk gevoel) maar na even te hebben gezeten gaat het wel weer

5 jaar geleden

Ik draag ze ook, zitten heerlijk en makkelijk aan te trekken. Droeg ze voor mijn zwangerschap ook al.

5 jaar geleden

Als iemand een iets meer geklede schoen wil voor comfort ivm werk: Clarks heeft ook een soort memory foam ✌🏻