Morgen is daar eindelijk de dag, mijn uitgerekende datum.
Heb nu al zoveel baby'tjes voorbij zien komen hier, en ben wel benieuwd wie er allemaal ook nog zwanger zijn😉😅
Ben heel benieuwd of het nog een December baby gaat worden, maar ik denk toch wel echt dat die van ons in januari geboren gaat worden (nog helemaal geen tekenen dat het zou kunnen gaan beginnen hier)
Hier ook! Morgen uitgerekend, maar de kleine man zit nog gezellig in mijn buik😊 Ik heb al 2 weken last van oefenweeen maar niks zet door helaas.... Ben zo benieuwd wanneer hij wilt komen! Ik verwacht nu ook maar gewoon in 2021. 2020 lijkt mij nu zo goed als onmogelijk 😅😂
Hier nog iemand morgen uitgerekend, en ook nog helemaal geen ene teken. Ik hoop zo dat ze vandaag nog wil komen maar denk ook dat ze januari gaat komen.
Hier ook nog zwanger 26e uitgerekend maar niks ben gisteren gestript en als ze nog niet wilt komen krijg ik maandag een ballonnetje 😖 laat haar maar snel komen hahaha
Ook morgen uitgerekend! Mag van mij vandaag wel komen, maar alles is echt nog rustig. Ben heel benieuwd wanneer onze kleine eraan toe is! :-) succes dames!!
Hier nog zo'n één! Ben morgen uitgerekend. Had gisteravond flinke voorwee, maar dat was het ook. Sowieso 2 weken milde voorweeen. Spannend hoor!
Gewoon geduldig wachten...🥴
Vandaag uitgerekend. Maar ook nog alles rustig en geen tekenen. Ik denk ook dat onze kleine meid wacht tot het nieuwe jaar. Helaas, we zijn zoooo nieuwschierig!!
Haha leuk topic, ik zie ook al veel geboorte nieuws voorbij komen! Maar ook hier nog zwanger, nu 40.4 want ik was 2e kerstdag uitgerekend.
Maar totaal nog geen voortekenen, is ook niet ingedaald. Als hij er maandag nog niet is, word ik met 41.2 gestript! Maar zijn zo benieuwd naar ons mannetje, dus hij mag binnenkort wel zelf komen💙 maar denk toch een 2021 kindje!🌟
Ik ben 41+3 en krijg vanavond een ballonetje geplaatst. Strippen gaat helaas niet omdat het nog te dicht zit allemaal. Hopen dat het ballonetje werkt en dat we snel onze zoon mogen ontmoeten.
Succes allemaal met de laatste loodjes.
40+2 vandaag en al een aantal dagen voor weeën, maar niets dat doorzet helaas. Word er best een beetje moedeloos van 😅 Heb wel het idee dat ik sinds vanmorgen langzaamaan de slijmprop aan t verliezen ben, maar dat zegt natuurlijk ook alsnog niet zo veel😋
Vandaag 40+2 en de kleine lijkt het nog wel goed te vinden in mijn buik💙
Heb zelf ook een gevoel dat het januari wordt... maarja, baby's wil is wet op dit moment 😅
Haha leuk topic, ik zie ook al veel geboorte nieuws voorbij komen! Maar ook ...
Hier het zelfde, ik was ook 2de kerstdag uitgerekend. Maar tot nu toe nog helemaal geen voortekenen. Vandaag proberen te strippen maar helaas zat t nog dicht. Komend weekend misschien een ballonnetje. We wachten geduldig af!!
Ook hier morgen uitgerekend! Alleen erge last van mn bekken en rug, maar verder geen voortekenen. Vind het prima als hij nog even blijft zitten tot 2021.
Succes met de laatste loodjes!