31 Reacties

5 jaar geleden

Morgen 41+2 en de eerste strippoging. Succes met je inleiding!

5 jaar geleden

Ik ben morgen 41+5, 3 strippogingen gedaan en 2 cm ontsluiting maar er gebeurt helaas nog niks, morgen moet ik me om 7 uur melden om in te leiden. Succes morgen!

5 jaar geleden

Reactie op Jacoba32

Ik ben morgen 41+5, 3 strippogingen gedaan en 2 cm ontsluiting maar er gebe ...
Ik moet me morgenavond om 7 uur in t ziekenhuis melden voor een ballonnetje in te laten brengen

5 jaar geleden

Oeh spannend, succes morgen! Ik ben vandaag gestript (41.0), als er vannacht niets doorzet morgen een afspraak in ziekenhuis om inleiden te bespreken. Hoe snel gaat dat denken jullie? Zouden ze me die dag nog gaan inleiden of wordt die afspraak gemaakt voor over een aantal dagen? (hoe bedoel je ik kan niet meer wachten en ben óp...🤭)

5 jaar geleden

Reactie op LianB-24

Oeh spannend, succes morgen! Ik ben vandaag gestript (41.0), als er vannac ...
Als je morgen in t ziekenhuis de inleiding ga bespreken heb je kans binnen 1 a 2 dagen ingeleid te worden.

5 jaar geleden

Reactie op LianB-24

Bij mij gingen ze in de agenda kijken of de dag erna plaats was in het zkh en dat was er. Uiteindelijk niet nodig geweest.

5 jaar geleden

Bij mij gaan ze morgen voor het eerst proberen te strippen bij 41 weken. Hoop dat het nog een 2020 baby wordt, maar zullen zien..

5 jaar geleden

Reactie op LianB-24

Hoe zit dat toch? Hebben jullie ok controle op zondag?

5 jaar geleden

Oki, thanks! Ik ga iig vragen of het zo snel mogelijk mag!

5 jaar geleden

Reactie op Ploepsieniesje

Ja verbaasde mij ook, maar ze kwam idd gister (zondag dus) gewoon langs voor controle en strippen!

5 jaar geleden

Vandaag is mijn uitgerekend datum. Vandaag rond 08:00 uur gaan ze mijn vliezen breken. Ik lig nu al wakker vind wel allemaal zo spannend!

5 jaar geleden

Heel veel sterkte vandaag en de komende 2 dagen. Ik ben 7 weken geleden ook ingeleid met een ballonnetje en dat werd uiteindelijk een keizersnede. Mijn tijd in het ziekenhuis was niet zo erg leuk, maar ik heb er een lief en grappig (we vinden haar hilarisch) kindje aan overgehouden, die het hartstikke goed doet.

5 jaar geleden

Reactie op Ploepsieniesje

Een baby kijkt ook niet naar de dagen van de week . En als je zover op het einde loopt zijn er veel verloskundige die gewoon in het weekend langs komen :)

5 jaar geleden

Reactie op Tamara-4

Vandaag is mijn uitgerekend datum. Vandaag rond 08:00 uur gaan ze mijn vlie ...
Mag ik vragen waarom ze je vliezen laten breken. Ik had er ook om gevraagd maar dan moet je binnen 6 uur eigenlijk weeen hebben die doorzetten. Anders duurde t te lang had verloskundige over... Heel veel succes hopelijk doet het wat!!

5 jaar geleden

Reactie op Linnhelm

Mag ik vragen waarom ze je vliezen laten breken. Ik had er ook om gevraagd ...
Ik heb nu 2 cm ontsluiting ik was gestript heeft niet geholpen. En omdat ik een spierziekte heb loop ik erg moeilijk en pijnlijk overal. Ik heb aangegeven dat ik echt niet meer zo kan. Vandaar de beslissing genomen

5 jaar geleden

Nu 40 weken en 3 dagen, moet vanavond naar gyneacoloog, khoop dat hij 4 jan wil inleiden, vnavnd bespreken. Tenzij ze ng voor december komt, tis afwachten

5 jaar geleden

Ik ben vandaag uitgerekend en vanavond word ik gestript. 🤓

5 jaar geleden

Reactie op Tamara-4

Ik heb nu 2 cm ontsluiting ik was gestript heeft niet geholpen. En omdat ik ...
Hebben ze je vliezen al gebroken? Hoe gaat het nu spannend zeg!

5 jaar geleden

Reactie op Tamara-4

Ik heb nu 2 cm ontsluiting ik was gestript heeft niet geholpen. En omdat ik ...
Ah ik begrijp het.. heel erg lastig en pittig dan inderdaad! Hopelijk komt de baby gauw...

5 jaar geleden

Ik ben net gestript dus hopelijk zet het vanavond door.. had rond 2 cm