65 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb chicco next2me gebruikt bij mijn eerste kindje. Nu ga ik die weer gebruiken tot een maand of 6. Vond het zeer handig ook voor met borstvoeding.
4 jaar geleden
Wij hebben het wiegje van kids river. Ik voed zittend dus kom sowieso overeind. En die geluidjes van de baby iets verder dan pal naast me vond ik ook wel fijn 😜
4 jaar geleden
Wij zijn ook nog op zoek naar een co sleeper of wiegje. We hebben alleen een erg hoge boxspring (75 cm). Veel cosleepers komen niet zo hoog, maakt het uit als die bijvoorbeeld maar 60 cm hoog is of is dat heel irritant? Of zijn er ook extra hoge ergens te krijgen?
4 jaar geleden
Reactie op Johanna123
Wij zijn ook nog op zoek naar een co sleeper of wiegje. We hebben alleen ee ...
Paar kratjes bier eronder? 😁
Zou het iig wel verhogen, lager is niet ideaal.
4 jaar geleden
Fijn dat deze topic geplaatst is en om reacties te lezen. Wij willen deze week ook gaan kijken voor een co sleeper en over de chicco next2me lees ik veel wisselende berichten...fijn om te lezen dat deze bij andere weer wel bevalt.
4 jaar geleden
De baby komt bij ons ook op de slaapkamer maar gewoon in een ledikant.
4 jaar geleden
Inderdaad ledikantje in het kamertje staan, maar voor de eerste 5/6 maanden komt de wieg naast het bed te staan in onze slaapkamer. Wij gaan voor de snuzzpod 3. Erg handig dat ook alleen het boven gedeelte de wieg zelf eraf kan om zo mee naar beneden te nemen voor in de woonkamer om overdag lekker te slapen ook. 😊
4 jaar geleden
Hier heb je niks aan, maar wij gaan de wieg gebruiken die hier al generaties is de familie is, zijn vader en zelfs zijn neefjes hebben erin gelegen. Vond ik wel extra leuk, helemaal omdat we in zijn ouderlijk huis wonen. Mijn broertje gaat waarschijnlijk degene gebruiken waar hij en ik in hebben gelegen. Hij woont in ons ouderlijk huis. Hun baby is 2 maand voor die van ons dus dat was voor ons al geen optie meer