14 Reacties

5 jaar geleden

Weet je zeker dat het wild vlees is en geen opgezette talgkliertjes. Ik heb bij mijn vorige en mijn huidige zwangerschap ook een paar “bultjes”. Dit is geen wild vlees maar echt opgezette talgkliertjes van de hormonen.

5 jaar geleden

Reactie op lindaa87

Weet je zeker dat het wild vlees is en geen opgezette talgkliertjes. Ik heb ...
Nee echt geen idee.. als ik op google zocht, kwam uit om wildvlees (steelwratjes).

5 jaar geleden

montgomery bultjes noemt dit dit is nodig om de tepels te smeren anders drogen ze uit zeker niet laten weg doen. Wen er maar aan want deze gaan niet meer weg.

5 jaar geleden

Ik heb ze ook sinds een week of 5. Ik laat ze gewoon zitten, ze doen me geen pijn en zitten niet in de weg 😜

5 jaar geleden

Reactie op lambi

montgomery bultjes noemt dit dit is nodig om de tepels te smeren anders dro ...
Nee daar lijken ze echt niet op

5 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad al aan het begin vd zwangerschap. Gewoon laten gaan en valt er vanzelf af. Opeens waren alle plekjes weg en niks meer van te zien!

5 jaar geleden

Ik heb dit ook! Is ook al eens 1 zwart geworden en eraf gevallen 🤷🏼‍♀️ Zolang ik er geen last van heb, lekker laten zitten

5 jaar geleden

Ja heb ik ook, ik trek ze er gewoon af nadat ik gedoucht heb..... misschien ook niet helemaal de juiste manier. Maar voel er niks van en blijft ook geen litteken achter

5 jaar geleden

Ohhh ik heb dit ook maar dan down under!! Ineens een mini wratje.. ben al paar keer benauwd geweest dat ie ineens tussen m'n scheermes hangt 😂 soms denk ik "eraf knippen" maar dit gaat nooit meer weg?

5 jaar geleden

Ohhh ik heb dit ook maar dan down under!! Ineens een mini wratje.. ben al p ...
Je kunt dit laten verwijderen bij een dermatoloog. Ik heb dit soort hele kleine plekjes in mijn hals en laat dit na mijn zwangerschap behandelen.

5 jaar geleden

Ik heb er een hele hoop steelwratjes bij gekregen in mn nek. Had er een paar die je niet echt zag maar nu zijn ze duidelijk aanwezig. Kan me herinneren dat mijn moeder ze ook heeft en een tante van mn vaderszijde ook. Dankzij de hormonen heb ik het nu meer. Ik laat ze na de zwangerschap verwijderen want vind het zo in mn hals heel storend. Vooral omdat ik lichtgetint ben en de wratjes heel donker.

5 jaar geleden

Ik heb er een aantal gekregen tussen mijn borsten in en de rand net onder mn bh... Eerder een paar laten verwijderen door de huisarts, helaas heeft die ze als een soort slager weggehaald. Als ze er komende zomer nog zitten ga ik naar een dermatoloog om het weg te laten halen

5 jaar geleden

Ik heb er een op mn tepel weggeknipt. Werd er noet goed van🤫 deed geen pijn trouwens haha

5 jaar geleden

Genitiale wratjes misschien?