24 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg

5 jaar geleden

Ik heb de stokke steps, is een kinderstoel en wipstoel in 1, superhandig!

5 jaar geleden

Ik heb de stokke trip trap stoel + de newborn set echt super handig!

5 jaar geleden

Ik ga de nuna leaf grow aanschaffen. Hij is wel prijzig maar het is een stoeltje in bladvorm die heen en weer beweegt alsof je de baby 'wiegt'. Veel natuurlijker dus dan 'wippen'. En ze kunnen erin groeien tot 20 kilo ofzo. Vandaar ook de 'grow' versie 😊 ik ga 'm helenaal op 't eind aanschaffen als ik alles al gekocht heb

5 jaar geleden

En heb ook nog de 5 kidkraft unimo

5 jaar geleden

Ik heb ergens gelezen op dit forum dat het als 1 van de meest overbodige items wordt beschouwd door ouders, dus ik was van plan er geen te kopen. Maar nu heeft m'n schoonzus er ergens 1 gratis voor ons opgehaald, dus we kunnen het toch gaan uitproberen 😅. Maar tip dus: er niet teveel geld aan uitgeven.

5 jaar geleden

Ik heb ergens gelezen op dit forum dat het als 1 van de meest overbodige it ...
Aanvullend: ik heb overigens wel een stokke tripp trapp gekocht (via marktplaats) omdat ik zie dat zulke stoelen wel veel gebruikt worden. Maar dat is geen wip- of schommelstoeltje.

5 jaar geleden

Ik heb ook de Nuna Leaf. Gekregen van vrienden, dus kan je niet vertellen waarom. Al las ik wel dat 'ie goed aangeschreven staan.

5 jaar geleden

Ik vond een wipstoeltje (volgens mij koelstra ofzo qua merk) voor mijn eerste dochtertje erg fijn, zodat ze lekker in de woonkamer kon hangen. Ik heb geen plek voor een box, dus vandaar gekozen voor het wipstoeltje. Ook handig om op of naast de eettafel te zetten tijdens het eten. Dan was ze er toch wat meer bij. Mijn dochtertje vond die schommelstoeltjes doodeng, dus ben blij dat ik die geen aangeschaft had.

5 jaar geleden

Bij mijn eerste kindje geen wipstoeltje gehad. Maar die ga ik nu wel aanschaffen. Ik ga voor de Nuna Leaf Grow. Natuurlijke wiegbeweging ipv op en neer. En daarnaast kun je het stoeltje blijven gebruiken tot 60 (!) Kg! Dus ook altijd leuk als de kleintjes wat groter zijn om voor de tv in te hangen. Meer plaats voor mij op de bank 😂👌

5 jaar geleden

Ik hoorde van mijn zus en mijn vriendinnen ook dat ze het ding vrijwel nooit hadden gebruikt. Ik heb er een geërfd, maar denk niet dat ik hem gebruik. Als ik mijn kind erin zet, kan de hond er op zijn ooghoogte bij. Dat vind ik te lijp. Misschien zet ik het stoeltje wel bij mijn ouders thuis, voor als ik er op bezoek ga.

5 jaar geleden

Dit is heel persoonlijk want bij mijn dochter had ik geen goede, daarom wil ik nu juist wel een goede aanschaffen

5 jaar geleden

Wij hebben via marktplaats de Ingenuity SimpleComfort Cradling Swing Everston gekocht. Vorige eigenaren hebben het echt mega netjes gehouden dus met recht als nieuw. Scheelde zo'n 100 euro :). Van vrienden hoorden wij dat dit voor hen bij beide kinderen de enige manier was om zelf rustig te kunnen eten. Deze kan tot 9 kilo gebruikt worden, maar dan verkopen we hem weer ;)

5 jaar geleden

Ik schaf er geen aan, ik ben er geen voorstander van gezien de bewegingen dan wel erg beperkt worden. Ik heb wel een newbornzitje voor op de triptrapstoel, dan kan de kleine er wel gezellig bij zitten aan tafel oid. Maar wil in principe niet meer dan 10 minuten per dag gebruik daarvan maken. Ik vind de box dan een veel betere optie, dat beperkt het bewegen een stuk minder

5 jaar geleden

Zal idd afhangen van de voorkeuren van de kind. Wij hadden de Babybjörn wipper, mijn zoontje heeft daar uren plezier in gehad. Wij hadden ook de newbornzit voor op trip trap, ik vond dat super handig en dus ook helemaal tevreden van. Maar blijkbaar zitten ook niet alle kinderen daar graag in.

5 jaar geleden

Wij hebben de mamaroo van 4moms prima ding je kan zelf je telefoon aansluiten en rust muziek aanzetten of hij heeft meerdere geluiden die een baby in de buik hoort

5 jaar geleden

Wij hadden een wip voor de eerste, en die is heel veel gebruikt. Mijn dochter had verborgen reflux en ze had in deze rechtere positie veel minder last.

5 jaar geleden

Kidsmill aangeschaft bij babydump, deze new born stoel kan je op de eetstoel bevestigen zodat het kindje op hoogte bij je zit.. zoals op de afbeelding, daarnaast heb ik er ook nog een schommel onderstel erbij waarop ik de stoel kan klemmen. Zo heb je 2 in 1 🤭

5 jaar geleden

Vervolg op het verhaal van net zodat jullie zien wat ik bedoel. Zo heb je een stoel van 0 tot 12 jaar bewijzen van.

5 jaar geleden

Wij hebben deze gekregen hij is wel wat aan de duurdere kant maar hij is zo fijn, je kan hem verstellen en verschillende standen van snelheid en muziekjes.