9 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb de Nuna Leaf Curv. Heb voor deze gekozen omdat ik hem enigszins nog mooi bij het interieur vond passen馃き Verder een hele fijne stoel en kan gebruikt worden tot een gewicht van 60 kg.

5 jaar geleden

Hier ook de Nuna leaf aangeschaft. Maar dan de Grow omdat deze ook nog versteld kan worden (liggend en zittend). Hij is wel aan de prijs maar ik ben er z贸 blij mee! Kleintje zit er veel in en de beweging bootst het wiegen na. Voordeel van deze stoel vind ik ook dat het stoeltje ook nog als chillstoel gebruikt kan worden als ze groter zijn. Want het stoeltje kan tot 60kg belast worden!! Dus op de groei en lekker duurzaam

5 jaar geleden

Wij hebben een hele eenvoudige, 2de hands. Er zitten allerlei standen op en ze heeft er al in gezeten/gelegen.

5 jaar geleden

Deze hebben we hier gekozen Vriendin van mij heeft hem Kindje ligt in een mooie houding En kan je zelf muziek op aanzetten en laten bewegen

5 jaar geleden

Ik heb geen wipstoel gekocht, maar wel een newbornzitje voor op de triptrapstoel. Zo kan je je kindje bijv. op fijne 'werkhoogte' een fruithapje geven als ie daar aan toe is, en kan je kindje er gezellig bij zitten als je dat wilt net als in het wipstoeltje. Houd er verder rekening mee dat in een wipstoeltje zitten slecht is voor de ontwikkeling. Het advies is max 10 minuten in het wipstoeltje, daarna weer eruit.

5 jaar geleden

Baby bjorn wipstoel

5 jaar geleden

Baby Bj枚rn, gebruiken we ook in de opvang echt top wippertjes!

5 jaar geleden

Born lucky wipstoel, is 1tje die beweegt als je em aanzet. Je kan ook via je telefoon met Bluetooth een rustgevende muziekje aanzetten. Tot nu toe heb ik haar daar 2x in gezet op slaapstand. Dat is maar 15 min. Ik heb t genomen omdat ik nog een kind heb lopen en als ze huilt en hij heeft iets of ook huilt 馃槀 of ik moet koken en ze blijft huilen kan ik haar daar ff inzetten. Ze word er gelukkig wel rustig van