8 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou dit even overleggen met de huisarts. Zelf gebruik ik voor mijn eigen wondjes een klein flesje van kruidvat met alcohol erin. Maar dat prikt natuurlijk best wel... Vroeger gebruikte mijn moeder jodium als ik weer eens gevallen was, vreselijk vond ik dat...

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik zou dit even overleggen met de huisarts. Zelf gebruik ik voor mijn eigen ...
Ik heb betadine (jodium) staat, maar deze prikt gelukkig niet zo erg. Huisarts krijg ik niet zomaar te spreken dat wordt dan de assistente aan de telefoon

2 jaar geleden

Afspoelen met lauwwarm water en laten luchten, zou er niet teveel middeltjes op smeren dat dekt ook weer af, komt er bloed of vocht uit dan met een gaasje afdekken, en spoelen spoelen spoelen, korstje gaat straks ook jeuken dat kan ook irriteren, wat sneu voor je kleintje met dit weer heeft hij er veel last van??

2 jaar geleden

Reactie op Da Lin

Afspoelen met lauwwarm water en laten luchten, zou er niet teveel middeltje ...
Afwassen doen we elke keer, er komt alleen elke keer weer vuil in zoals op de foto. Bij dit wondjes gelukkig geen bloed of vocht. Hij lijkt er geen last van te hebben. Alleen gaat hij mopperen als ik het schoon wil maken

2 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Afwassen doen we elke keer, er komt alleen elke keer weer vuil in zoals op ...
Ja dat mopperen snap ik wel, als het niet beter wordt zou ik toch de huisarts bellen

2 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Ik heb betadine (jodium) staat, maar deze prikt gelukkig niet zo erg. Huisa ...
Geen telefonisch spreekuur? Ik kan tussen 1 en half 2 bellen en krijg dan direct de huisarts zelf

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Geen telefonisch spreekuur? Ik kan tussen 1 en half 2 bellen en krijg dan d ...
Nee, helaas niet.

2 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Nee, helaas niet.
Soms kan de assistente ook wel goed advies geven al. Hoe gaat het nu?