5 Reacties

2 maanden geleden

Ik laat m’n dochter wel zelf de trap op en af gaan. Ze loopt vaak even naar boven om iets te pakken. Gaat altijd goed. Wel geleerd altijd goed vasthouden, geen spelletjes op de trap en geen trede overslaan (dat probeert ze nu en dan zegt ze: kijk mama wat ik kan!).

2 maanden geleden

Hai! Leuk topic ik ben er zelf nu ook weer over na aan het denken waar ik meer verantwoordelijkheid en vrijheid kan geven. De trap twijfel ik zelf ook over, in ons oude huis hadden we vloerbedekking erop en vond ik dat prima (al eventjes). Maar nu hebben we een houten trap en met sokken vind ik dat toch wel wat glad.. Zelf in de ochtend naar beneden durft onze dochter niet hoor. Ik zou er zelf niet zoveel problemen mee hebben maar zij vreet ook geen gekke dingen uit (vooralsnog 🤣).

2 maanden geleden

Overigens kan het altijd een keer mis gaan, hoe oud je ook bent natuurlijk..

2 maanden geleden

Reactie op Suus399

Overigens kan het altijd een keer mis gaan, hoe oud je ook bent natuurlijk. ...
Mijn man van 36 is paar maanden geleden van de trap gevallen, dus inderdaad kan altijd gebeuren 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Annika030

Mijn man van 36 is paar maanden geleden van de trap gevallen, dus inderdaad ...
Ja het overkwam mij een aantal jaren geleden op m’n 27e ook hahaha. Zelfs een stukje stucwerk van de muur gebeukt met een wasmand die ik vast had. M’n achterste was helemaal blauw/zwart 🤣