Deze week ziek thuis moeten blijven door onze grote vriendin C.
Paar dagen flink beroerd gevoelt, maar vandaag kreeg ik weer energie om even al het achter stallig huishouden weer op een rijtje te hebben. En vaak is dan wel zo, dat ik in eens een schoonmaakwoede krijg en ook echt alles ga uitmesten, waaronder de kast van mijn zoontje.
De kleding dat klein werdt, ruimde ik altijd netjes op in een tas en legde ik direct op zolder. Ik verzamelde al die aankopen wat ik toen die tijd dacht: 'dit heb ik nodig! Dit is wat ik moet hebben! Als ik dit niet aanschaf dan krijg ik enorme spijt...' afijn, helft van deze dingen niet eens aangeraakt😂 wat zwangerschapshormonen met je doet....
Hier een top 6 lijstje dat ik uiteindelijk niet had hoeven aan te schaffen EN! Ook echt spijt heb dat ik het heb aangeschaft.
10:
Hobbelpaardje gratis ergens vandaan gehaald. Staat nig steeds...in de weg. Is nog steeds schattig. Hopelijk speelt hij er nog mee in de toekomst
9:
Buikoefenkussen... Uiteindelijk kon ik ook prima met een handdoek werken..
8:
Vintage jaren 90 baby spijkerbroeken... Why? Was schattig in mijn hoofd, maar in realiteit dus niet haha😂
7:
Heel veel schoentjes. Zoveel schattige schoentjes.... Na 1 keer dragen, nooit meer. Helemaal niet handig. Wel schattig.
6:
Harnasje (gordel) voor in de kinderstoel (kidssmill). Hij zat er zo ongemakkelijk in! Eraf gehaald en gewoon zelf in de gaten houden.
5:
Munchkinbeker. Werkt gewoon niet fijn. Rubbertje ruikt nog steeds erg naar 'rubberzeep'. En kleine man vindt het vreselijk, maakt hem niet uit wat er in zit...
4:
Een dure babydeken. Speciaal laten ontwerpen! Idee achter: dan kan hij dit voor altijd gebruiken. Mee slapen, spelen en enzovoort.. uiteindelijk heeft hij maar 1 keer in geslapen🙈
3:
Dure Swadle doeken van Little dutch. Ik kocht dit omdat de kleurenthema zo mooi paste. Vent van mij beweerde dat ik het nooit zou gebruiken... Hij had gelijk🙊
2:
Dr. Brown flessen! Zo'n spijt dat ik deze heb aan geschaft.. Avent werkt veel makkelijker! Wel gewoon consequent gebruik van gemaakt, maar bij de tweede (hoop ik) gaan wij gelijk over naar Avent.
1:
Grootste aanschaf... The easywalker. Hij groeide zo snel uit zijn reiswieg... Veel te kleine wagen! Ik had toch voor de Nuna Mixx moeten kiezen.😓🤣
Ik ben benieuwd welke items jullie spijt van hebben! En natuurlijk achteraf om kan lachen. Want nesteldrang doet gekke dingen met je😁