Ik vroeg me af welk merk zonnebrandcrème goed is voor een baby om te gaan gebruiken.. Laatst was het erg warm en toen kreeg mijn kindje allemaal bultjes in haar gezicht.. De huisarts gaf aan dat het een soort eczeem was, maar wij denken ook dat het door de warmte kwam. Ze had dit nog nooit eerder gehad en het was ineens warm! Nu wil ik alvast iets van een crème inslaan zodat ik haar gezichtje van tevoren een beetje kan beschermen tegen de zon. Iemand tips?
Ik had zonnebrand creme van madara aangeschaft maar vond het niet heel handig smeren op zijn hoofd (blonde dons haartjes dus wilde de hoofdhuid ook goed beschermen). Die van zwitsal doet het vooralsnog prima. Gebruik ik die madara wel voor mezelf 😉
Hier werd factor 30 aangeraden trouwens. Het beschermt iets van 3% minder dan factor 50 maar door de 30 heb je het idee dat je vaker moet smeren 😉
Veel mensen smeren niet regelmatig genoeg en denken met factor 50 dat af te dekken maar zo werkt het dus helaas niet
Ja wil ik ook maar ik wil het wel "passen" in de winkel want ik heb geen id ...
Afspraken maken is soms ook lastig. Ze hadden ze wel twee weken geleden bij prenatal utrecht met 50% korting. Oude collectie volgens mij want de nieuwe hing ernaast