8 Reacties
één maand geleden
Ik denk dat het een redelijke normale ontwikkeling is. Niet elke jongen heeft het, maar hij is zeker niet alleen daarin. Vaak is het een fase en zal het vanzelf verdwijnen en soms ook niet, maar je hoeft er nu nog niets mee te doen. Onze zoon heeft het tot zijn 6e ongeveer gehad. Liep altijd in jurkjes en speelde het liefst met my little pony. Het werd op een gegeven moment steeds minder. Ik zou zijn gevoel niet wegwuiven maar het erkennen, of het nu een fase is of niet. Mocht het zo blijven, zullen ze pas in de pubertijd gesprekken aan gaan enz.
één maand geleden
Reactie op Dolfijn12
Ik denk dat het een redelijke normale ontwikkeling is. Niet elke jongen hee ...
Bedankt voor de herkenning. Wij gaan er ook in mee en staan ook nu ook nuchter in. Maar herkenning is fijn. Is jou zoon nu niet meer geïnteresseerd daarin? Is dat omgeslagen?
één maand geleden
Reactie op Sammy66
Bedankt voor de herkenning. Wij gaan er ook in mee en staan ook nu ook nuch ...
Inmiddels is hij bijna 16 en een echte jongen. Al zit hij op een professionele balletopleiding en heeft meer vriendinnen dan vrienden, dus stiekem wel wat vrouwelijkere trekjes. Maar het is een prachtige danser met een hart van goud ❤️
We hebben het altijd zijn gang laten gaan, laten doen waar hij blij van werd. En we merkten dat het minder werd toen hij naar de basisschool ging.
24 dagen geleden
Die van mij wil Elsa zijn. En daarna heeft ze zelf een baby in de buik. En daarna is ze weer verliefd op de blonde van K3. Wij gaan lekker overal in mee. En op deze leeftijd nemen we het ene wat serieuzer dan de andere. Lijkt me heel normaal dat een kind dingen wil ontdekken en fantaseren. En het andere geslacht is op elke leeftijd interessant. En als hij een keer een jurk aan wil, helemaal prima toch!