26 Reacties

5 jaar geleden

Ola! Misschien een tip: wij doen nu het overkappinkje van de maxi cosi dicht, zodat het wat donkerder is. Dat werkt beter!

5 jaar geleden

Reactie op BabynrUno

Ola! Misschien een tip: wij doen nu het overkappinkje van de maxi cosi dich ...
Wat ik begreep moet de kap zelfs omhoog tijdens autoritten i.v.m veiligheid. @TS misschien een doek aan de voorkant? Dan heeft hij ook minder prikkels en ziet hij niet meer wat er allemaal om hem heen gebeurd.

5 jaar geleden

Mijn stoeltje heeft ook een soort luifeltje/ zonnescherm. Het is niet het handvat om te dragen. Misschien kan je zoiets proberen om het donkerder te maken ?

5 jaar geleden

Heb je een draagzak of de verkleiner er nog in? Mijn dochtertje vond die verschrikkelijk, toen ik die eruit haalde was het over. Ook heb ik iets aan de maxi cosi walt helpt en de speen doet ze in.

5 jaar geleden

Reactie op Kirsten 28

Heb je een draagzak of de verkleiner er nog in? Mijn dochtertje vond die ve ...
Bedoel met draagzak maxi cosi zak

5 jaar geleden

Reactie op Kirsten 28

Heb je een draagzak of de verkleiner er nog in? Mijn dochtertje vond die ve ...
Ja die heb ik er inderdaad ook al uit gehaald en sindsdien is hij een stuk rustiger in de auto. En speen pakt hij sowieso niet 🙈 wat heb je aan de maxi cosi?

5 jaar geleden

Vind hij het vervelend als hij in de maxi cosi gezet word? Mijn zoontje sliep eerst wel in de auto maar een tijdje was het alleen maar huilen in de auto. Toen ik bij de osteopaat ben geweest bleek er veel spanning op zijn rugje te zitten waardoor de houding in de maxi cosi echt niet prettig voor hem was, nu slaapt hij weer in de auto.

5 jaar geleden

Reactie op Justsuus

Vind hij het vervelend als hij in de maxi cosi gezet word? Mijn zoontje sli ...
Mijn meisje vind in de maxi cosi ook niet fijn. Behalve als deze beweegt of in de auto als we rijden.

5 jaar geleden

Reactie op Iris9094

Ja die heb ik er inderdaad ook al uit gehaald en sindsdien is hij een stuk ...
Zo'n mintgroene mqxicosi speeltje. Daar zitten 3 beestjes aan en een spiegeltje vind ze wel leuk.. En alle spenen pakt ie niet?

5 jaar geleden

Ik heb een wagenspanner aan de Maxi Cosi hangen, waar ze naar kan kijken. Ik heb ook boven de Maxi Cosi een spiegel hangen, zodat we via de achteruitkijkspiegel naar elkaar kunnen kijken. Ik merk dat ze mij zo wel veel aan kijkt. Kan ze wel haar handjes vrij gebruiken, zodat ze die eventueel in haar mond kan stoppen om zichzelf te kalmeren? De speen valt er hier vaak voor het einde van de straat uit. Ik had haar eerst een jasje aan, maar dan kon ze niet haar handjes naar haar mond brengen om te kalmeren. Mijn meisje kan overdag ook niet goed slapen, maar de Maxi Cosi lijkt wel een wondermiddel. Hoewel ze dan wel vaak eerst even jammert. O, en de Maxi Cosi is een wondermiddel om haar te laten poepen. Haha.

5 jaar geleden

Misschien vind hij de maxicosi gewoon niks. Mijn zoontje vind het ook niks... Of ik de maxicosi nou op de wagen heb of in de auto hij valt heeel moeilijk in slaap erin ook na 15 min gaan huilen ect.

5 jaar geleden

Reactie op fleurtjefleur

Ik heb een wagenspanner aan de Maxi Cosi hangen, waar ze naar kan kijken. I ...
Ik heb dit ook maar wist je dat de hendel eigenlijk naar beneden moet tijdens de auto rit. Blijkbaar is dit gevaarlijk bij een ongeluk.

5 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Wat ik begreep moet de kap zelfs omhoog tijdens autoritten i.v.m veiligheid ...
En ik dacht dat dit juist niet mocht

5 jaar geleden

Reactie op lambi

Ik heb dit ook maar wist je dat de hendel eigenlijk naar beneden moet tijde ...
Nee joh, juist omhoog! https://m.youtube.com/watch?v=Izp2grEcRaM Verschilt per stoeltje blijkbaar. Maar bij de “echte” Maxi Cosi (van het merk zelf) moet de beugel omhoog

5 jaar geleden

Reactie op fleurtjefleur

Ik heb een wagenspanner aan de Maxi Cosi hangen, waar ze naar kan kijken. I ...
Ik heb dit net opgezocht de draagbeugel moet dus wel omhoog. Vroeger moest deze omlaag omwille van de veiligheid. En nu omhoog niet te geloven hoe die dingen altijd veranderen. Waar ik over spreek is 11 jaar geleden.

5 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Wat ik begreep moet de kap zelfs omhoog tijdens autoritten i.v.m veiligheid ...
Ik heb dit net opgezocht de draagbeugel moet dus wel omhoog. Vroeger moest deze omlaag omwille van de veiligheid. En nu omhoog niet te geloven hoe die dingen altijd veranderen. Waar ik over spreek is 11 jaar geleden.

5 jaar geleden

Reactie op lambi

Ik heb dit net opgezocht de draagbeugel moet dus wel omhoog. Vroeger moest ...
Oh haha hebben we bijna tegelijk geplaatst. Er is natuurlijk continu onderzoek en verbetering mbt veiligheid. Vandaar dat het advies nu waarschijnlijk anders is dan zo veel jaar geleden 😊

5 jaar geleden

De draag beugel moet inderdaad omhoog staan tijdens het autorijden

5 jaar geleden

Veel stoplichten onderweg? De mijne piept bij elk stoplicht tot we eindelijk kunnen doorrijden. Dan valt hij pas in slaap.

5 jaar geleden

Reactie op lambi

Ik heb dit ook maar wist je dat de hendel eigenlijk naar beneden moet tijde ...
Juist niet, hij moet omhoog haha