Herkent iemand dit?
Ik maak me extreem veel zorgen of m'n dochtertje niet ziek wordt/last van tandje krijgt/verkouden wordt op momenten dat we bijna op vakantie gaan of iets anders belangrijks hebben zoals een verjaardag of een bruiloft. Ik raak bij wijze van al in paniek als ze een keertje niest of als ze niet goed eet enz. Ik weet dat het geen zin heeft om me er druk over te maken omdat ik er toch niks aan kan doen, maar het lukt me niet om het uit m'n hoofd te krijgen. Ik ga dan toch proberen er wat aan te doen door te zorgen dat ze een paar dagen van te voren het niet koud heeft, geen dingen eet waar ze mogelijk buikpijn van kan krijgen en voldoende slaapt. Dit geldt trouwens ook voor onszelf hoor, als m'n man een paar keer snuit vlak voor we op vakantie gaan raak ik ook een soort van in paniek.
Heeft iemand tips of wat dan ook voor mij om hier beter mee om te gaan? Of zijn er mensen die dit herkennen? Ik heb er soms best wel veel last van terwijl ik eigenlijk gewoon wil genieten van de tijd samen met m'n dochtertje.