52 Reacties

4 jaar geleden

Hoi ik ben morgen 5 weken en heb al 24 jaar type 1 diabetes

4 jaar geleden

Gaat het goed met jouw diabetes? Ik draag de Dexcom6, jij ook?

4 jaar geleden

Hoi ik heb de freestyle Libre een sensor in me arm kan de hele dag door scannen ik wil graag een pomp maar er zit heel af en toe een suiker van 12 tussen maar voor de rust tussen de 4 en de 9 dus dat gaat goed gelukkig. Al ben ik een angsthaas bij elk pijntje denk ik ojee een miskraam want dat heb ik 1 keer eerder gehad maar het vruchtje zit er dit keer al langer en heb echt zwangerschaps kwalen en jij hoe gaat bij jou

4 jaar geleden

Hi mijn suikers schommelen een klein beetje maar over het algemeen gaat het goed, heb een hb1ac van 5,8 dus dat is prima. Wanneer krijg jij jouw 1e echo?

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Hi mijn suikers schommelen een klein beetje maar over het algemeen gaat het ...
Hoi hoi Mijn eerste echo is op 29 april dan ben ik 9 weken

4 jaar geleden

Hi Denise, wat goed! Ik heb mijn 1e echo op 24 april, ben dan 8 weken zwanger. Ga je voor jezelf nog regelen om een pomp te krijgen? En heb je ook goed contact met je diabetesvpk en / of internist?

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Hi Denise, wat goed! Ik heb mijn 1e echo op 24 april, ben dan 8 weken zwang ...
Ik wil graag een pomp maar zo als nu gaat voel ik me ook veilig. En ik heb bijna elke dag contact via de mail vanwege Corona kan ik niet 123 langs gaan en ik zit aan huis gekluisterd dus ken alle rust nemen die ik nodig heb. Ik heb eerder een miskraam gehad en daar ben ik elke dag helaas bang voor

4 jaar geleden

Fijn dat je ook bijna elke dag contact hebt met je zorgverleners! Wat naar dat je eerder een miskraam hebt gehad, hopelijk blijft je kleintje nu gewoon goed zitten. Ik begrijp heel goed je angst, die heb ik ook wel een beetje.

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Fijn dat je ook bijna elke dag contact hebt met je zorgverleners! Wat naar ...
Hey ja moeilijk en vandaag had ik een zware hypo werd onwel van en daarna was die 17 dan voel je gelijk verschrikkelijk maar ja op hoop van zegen blijft me kleintje zitten want ik ben bijna 36 dus is echt wel de tijd om een baby te krijgen 👶🏻

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Fijn dat je ook bijna elke dag contact hebt met je zorgverleners! Wat naar ...
En hoe voel jij je heb je al kwaaltjes zolang ik dat voel ben ik wat geruster

4 jaar geleden

Hoi ja ik schommel ook continu hoor! Vanochtend 15,9 na een simpel bakje yoghurt. Maar is ook mijn eerste, alles is nieuw. Ik word ook over een paar maanden 36! We doen ons best met de suikers, meer kunnen we niet doen. Ik bekijk het per dag en ben echt super blij met de Dexcom6 😊 Morgen heb ik een telefonisch consult met de diëtist

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Hoi ja ik schommel ook continu hoor! Vanochtend 15,9 na een simpel bakje yo ...
Spannend ook je eerste ik heb toevallig ook morgen contact met diëtiste is wel fijn als we elkaar op de hoogte kunnen houden als je wil Mvg Denise

4 jaar geleden

Ha ook toevallig! Kunnen we samen adviezen aan elkaar uitwisselen. Dit is idd mijn eerste kindje! 👶🏽

4 jaar geleden

Ja heel erg spannend allemaal, maar ook heel erg leuk! En ook leuk als we elkaar op de hoogte houden, wij doen met onze diabetes toch wel aan topsport vind ik! Maar spuit jij momenteel nog?

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Ja heel erg spannend allemaal, maar ook heel erg leuk! En ook leuk als we e ...
Ja ik spuit paar keer per dag humalog en trasiba

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Ha ook toevallig! Kunnen we samen adviezen aan elkaar uitwisselen. Dit is i ...
Goed idee fijn om iemand te hebben die in het zelfde schuitje zit

4 jaar geleden

Goed idee fijn om iemand te hebben die in het zelfde schuitje zit
Ik vind dat ook erg fijn! Ook een fijn idee dat ik niet het gevoel heb dat ik de enige ben met schommelende bloedsuikers al zo vroeg in de zwangerschap. De Diabetesverpleegkundige waarschuwde mij meer voor de vele hypo’s in het 1e trimester, maar dat valt wel mee vind ik.

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Ik vind dat ook erg fijn! Ook een fijn idee dat ik niet het gevoel heb dat ...
Ik heb er nu 2 gehad dus maar voordat ik wist dat ik zwanger was was me suiker echt ontregelt ook door mezelf maar ik heb nu echt een reden om echt streng te zijn

4 jaar geleden

Ik heb er nu 2 gehad dus maar voordat ik wist dat ik zwanger was was me sui ...
Probeer je ook je suikers allemaal onder de 7 te houden?

4 jaar geleden

Reactie op Sarah-Lee

Probeer je ook je suikers allemaal onder de 7 te houden?
Ik ben tevreden als die tussen 4 en 8 is dat zei de diabetes verpleegkundige ook die zei zelfs tussen de 4 en de 10 maar ik vind mooier en beter bij de 8