23 Reacties
6 jaar geleden
Hallo ik heb ook een GBP sinds 27/12/2018 dus we schelen niet veel. Ik ben nu ook zwanger normaal uitgerekend voor 15/12/2020 ik moet morgen nog eens voor mijn bloed gaan want vorige week was mijn hcg 204 en ik wil nu zeker zijn dat die gestegen is. Indien wel zit het goed en dan is het wachten op mijn eerste echo. Ik ga ook deze week bellen naar mijn chirurg die mijn geopereerd heeft.
6 jaar geleden
Ik heb 19 november 2019 mijn bypass gekregen in het sint fransiscus, en er pas achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik heb gelijk contact opgenomen met het ziekenhuis en hun hebben mij gelijk bloed laten prikken en al mijn waardes waren perfect. Ik kreeg te horen dat als je na een gastric bypass zwanger word je automatisch onder controle van het ziekenhuis komt. Ik ben door gestuurd naar de gynaecoloog en heb 12 mei mijn eerste echo.
6 jaar geleden
Ik heb een GBP sinds juni 2015. Ik vroeg me ook al af hoe het allemaal gaat verlopen. Op mijn vragenlijst bij de verloskundige wel aangegeven dat ik een GBP heb gehad, dus ben benieuwd hoe of wat. Bij voorkeur zou ik toch het liefst gewoon thuis bevallen
6 jaar geleden
Reactie op Prisjeem
Ik heb 19 november 2019 mijn bypass gekregen in het sint fransiscus, en er ...
Hoeveel was jouw hcg waarde? Ja idd mijn chirurg zei ook dat ik het moest laten weten van zodra ik zwanger. Dus als ik dinsdag weet dat mijn hcg is gestegen ben ik ook direct
6 jaar geleden
De waardes die het van uit het fransiscus ziekenhuis zijn geprikt waren mijn vitamines, vorige week vrijdag via mijn dokter hcg geprikt en die was vorige week vrijdag 411, de dokters assistent zei dat ik rond de 4 weken zou zijn terwijl ik volgens mijn berekening 5 +3 zou zijn. Heb wel gelezen dat het echt heel erg verschilt per persoon.
6 jaar geleden
Reactie op Prisjeem
De waardes die het van uit het fransiscus ziekenhuis zijn geprikt waren mij ...
Ja idd dat is waar scheelt veel hè. Maar bij mijn zoontje had ik 1000 en zoveel dus nu vond ik het wel aan de lage kant, maar wel bloed genomen twee dagen na ik ongesteld moest worden. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 10 maart
6 jaar geleden
Ik heb ook inderdaad mijn chirurg gebeld en heb daar nu binnenkort een telefonisch gesprek mee. Ik hoop dat ze bij mij ook even mijn vitamines checken. De laatste keer waren de waardes goed maar dat is niet altijd het geval geweest. Welke vitamines slikken jullie. Ik slikte eerst van lucovitaal maar omdat daar teveel vitamine A in zit wat volgens de diëtiste niet goed is ben ik overgestapt op vital compass. Echter krijg ik deze zo moeilijk weg.
6 jaar geleden
Reactie op Happymom96
Ik heb ook inderdaad mijn chirurg gebeld en heb daar nu binnenkort een tele ...
Ik neem nog steeds standaard mijn wls forte vitamines en aline voor mijn haar en zink en calcium. Morgen vraag ik ook eens na aan mijn huisarts of dit allemaal goed is of ik iets anders moet nemen
6 jaar geleden
Reactie op naomi89-24
Ja idd dat is waar scheelt veel hè. Maar bij mijn zoontje had ik 1000 en zo ...
Voor zo ver ik me kan herinneren was de eerste dag van mijn laatste menstruatie 12 maart, en afgelopen vrijdag bloed laten prikken op hcg waar 411 uitkwam. Ik wil zoiezo morgen contact opnemen met de huisarts om 'm nog een keer te laten meten om te kijken of hij goed verloopt
6 jaar geleden
Reactie op Prisjeem
Voor zo ver ik me kan herinneren was de eerste dag van mijn laatste menstru ...
Ja idd is niet erg hè nog eens bloed nemen vandaar ik het ook eens opnieuw laat doen. Is allemaal zo spannend en toch ergens vanbinnen zo een schrik dat iets fout zou lopen. En ben je al stabiel van gewicht? En kan je alles eten? Ik zo zin in zoet 🙈
6 jaar geleden
Reactie op naomi89-24
Ja idd is niet erg hè nog eens bloed nemen vandaar ik het ook eens opnieuw ...
Ik verlang ook super erg naar zoet, vooral chocolade, ik ben natuurlijk pas kort geleden geopereerd en mag qua eten niet klagen en ben nu 90 % van mijn overgewicht kwijt sinds 19 november
6 jaar geleden
Reactie op Prisjeem
Ik verlang ook super erg naar zoet, vooral chocolade, ik ben natuurlijk pas ...
Super! Ik ook naar zoet en idd naar chocolade 🤣
6 jaar geleden
Reactie op Prisjeem
Ik verlang ook super erg naar zoet, vooral chocolade, ik ben natuurlijk pas ...
Woow dat is super goed 90 procent! Echt heel knap!
6 jaar geleden
Reactie op Happymom96
Ik heb ook inderdaad mijn chirurg gebeld en heb daar nu binnenkort een tele ...
Ik slikte voorheen eigenlijk gewoon kruidvat a tot z weerstand met kruidvat b12 voor energie. Ben in november geopereerd en mijn vitamine waardes waren perfect. Vanuit 't ziekenhuis is mij geadviseerd om daar nu wel mee te stoppen en davitamon mama compleet daar in plaats van te slikken.
6 jaar geleden
Reactie op Prisjeem
Ik slikte voorheen eigenlijk gewoon kruidvat a tot z weerstand met kruidvat ...
Ik was ook met kruidvat vitamines begonnen, maar kreeg al snel te horen dat ik daar mee moest stoppen en over moest gaan op andere WLS vitamines omdat mijn waardes veel te laag waren
6 jaar geleden
Reactie op Happymom96
Ik was ook met kruidvat vitamines begonnen, maar kreeg al snel te horen dat ...
Ik neem die ook en ben po 27/12/2018 en altijd al super goede waardes gehad ik vraag morgen na of dit ok is om te nemen tijdens de zwangerschap maar normaal mag dit wel
6 jaar geleden
Reactie op naomi89-24
Ik neem die ook en ben po 27/12/2018 en altijd al super goede waardes gehad ...
Ik denk het wel, een vriendin van mij slikt die ook en haar waardes zijn ook perfect. Ik heb iets meer vitamines nodig helaas. Mijn diëtiste zei dat ik er alleen op moest letten dat er niet meer dan 600 vitamine A in zit omdat dit schadelijk kan zijn