Zwangerschaps bh

Irma89
2 maanden geleden
Volgen
Hoi. Ik ben 5+5 weken zwanger en begin duidelijk veranderingen te merken aan mijn borsten. Nu passen mijn BHs nog wel maar ik vraag me af voor hoe lang. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met andere BHs kopen. Koop je gewoon een grotere maat of een speciale zwangerschaps BH? In een normale situatie zou ik nu advies willen vragen in een winkel maar ik neem aan dat winkels waar je BHs kunt passen nu niet open zijn. Iemand ervaring met online BHs bestellen? Wat voor soort/merk/maat is aan te raden?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
x_xTessa
2 maanden geleden
Zelfde maat als nu, een voedings / zwangerschaps bh is op de groei gemaakt. Ik vindt de beugel/naadloze van de h&m fijn. Setje van 2 is geloof ik €20 euro
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Volgens mij zijn sommige winkels echt open en zou daar zeker advies vragen en passen. Belangrijk dat een bh goed zit (altijd natuurlijk maar nu helemaal), zou er zeker niet op bezuinigen!
  • Rapporteren
Friemmely
2 maanden geleden
Ik heb net een meegroei beha besteld. Geen idee of die fijn zit, maar ben zeer benieuwd!
  • Rapporteren
surprise2be
één maand geleden
Ik ben bij mijn eerste zwangerschap 4 cups toegenomen 😱... dus gewoon goedkopere BH’s kopen in maatje groter... en beter nog iets te groot dan goed aansluitend . Eventueel een beetje zoeken naar promo’s. Ik heb pas op het einde speciale borstvoedings BH’s gekocht ... en gelukkig maar. Nu ben ik 7w+4 en reeds 1 cup toegenomen... De zwangerschap was niet gepland en dat was ook de hoofdreden waarom ik dacht dat ik zwanger was (op 4 weken reeds)
  • Rapporteren
Marryanne
één maand geleden
Ik zou pretty mum kopen. Zijn ook erg fijn als je borstvoeding gaat geven.
  • Rapporteren
Mariska1996
één maand geleden
Ik denk dat ik deze zwangerschap weer die van hm haal die is heel fijn!
  • Rapporteren
FlowerPower34
één maand geleden
Ik heb bij h en m wat bhs gekocht (voefingsbhs die ook voor de zw.sch zijn). Een cup groter en 5 cm breder. En ik kan zeggen: ze zitten goddelijk!! Mijn borsten kinnen nog groeien in die bhs, dat s ook fijn
  • Rapporteren
Anoniempje135
één maand geleden
Wat misschien ook fijn is zijn de sport topjes (sport bh's) van de hema. Zijn zonder beugel maar die zitten wel erg lekker. Misschien fijn voor thuis mocht je gevoelige borsten hebben
  • Rapporteren
Rebbel
één maand geleden
Reactie op Marryanne
Ik zou pretty mum kopen. Zijn ook erg fijn als je borstvoeding gaat geven.
Is dat dan de meegroeibh of de slaapbh?
  • Rapporteren
Marryanne
één maand geleden
Reactie op Rebbel
Is dat dan de meegroeibh of de slaapbh?
Ik zou in eerste instantie voor de combi meegroei en borstvoedingsbh gaan. Mocht de borstvoeding lukken kan je altijd nog slaapbh’s aanschaffen
  • Rapporteren
meisje89
één maand geleden
Ik ben nu 5+4 en al een cupmaat gegroeid. Ik had zeangerschapsbh's besteld, maar die bestelling heb ik maar geannuleerd. Als het zo hard gaat, vind ik het zonde om nu al zulke bh's aan te schaffen die dan vervolgens misschien niet meer passen op het moment dat ik ze nodig heb... Dus ik heb gewoon online dezelfde bh gekocht als ik al had (zelfde merk), maar dan 1 cupmaat groter (zelfde omvang). Werkt voor nu perfect en als ze weer groeien koop ik wel weer een maatje groter.
  • Rapporteren
Rebbel
één maand geleden
Reactie op Marryanne
Ik zou in eerste instantie voor de combi meegroei en borstvoedingsbh gaan. Mocht de borstvoeding lukken kan je altijd nog slaapbh’s aanschaffen
Dankjewel voor de tip!
  • Rapporteren
Danielle0803
één maand geleden
Ik heb t tot nu toe uit kunnen stellen, en eigenwijs mn eigen bh’s gedragen de afgelopen week, thuis niks... Tot k hem vanochtend aan deed en k nu 3,5 uur verder echt last ervan ondervind en k uitkijk naar t moment dat k van mn werk naar huis rijd en hem in ieder geval vast los kan doen... vanavond even thuis meten en dan ga k echt even die van de h&m bestellen waar iedereen zo lovend over is! 😇 Onszelf kwellen is niet nodig met zoveel mogelijkheden... en geef liever over een maandje nog een keer €20 uit voor weer een maatje groter als dat t niet lekker zit en t nog meer irriteert dan dat t nu al doet... k ben vandaag precies 6 weken..
  • Rapporteren
Mommjo
één maand geleden
Ik heb zojuist op Bonprix T-shirt bh besteld in een cupmaat groter en 5cm grotere onderwijdte, ziet er nog een beetje mooi uit voor €14.99 per stuk. Ook ga ik die sport topjes van Hema kopen voor thuis. Er werd mij geadviseerd om niet gelijk voedingsbh’s te dragen gezien de mindere steun en de ontwikkeling van melkkliertjes/kanalen. Sowieso moet ieder zich goed bij voelen en doen wat zij denkt. Jouw lichaam is jouw lichaam 😘
  • Rapporteren