Ik gebruik afwisselend de mamma olie en mamma cr猫me van de kruidvat. Tot nu toe bevalt dit prima. Maar wat het verschil is met de duurdere, geen idee?!
Ik gebruik die van Holland en barret (de tuinen). Lekker met een beetje kamille. Voelt even lekker relaxend. Wel prijzig, maar in de aanbieding koop ik het dan.
Ik heb Weleda en Bio-oil. Vind beide fijn, die van Weleda blijft wel lang vet, Bio-oil trekt sneller in.
Verder helpt helaas weinig tegen striae, ik doe het echt alleen voor de lekker. 馃槣
Ik gebruik Weleda in combinatie met Oh-lief wax. Voorheen gebruikte ik ook de PCLE olie van Biodermal, maar die is pas echt, echt duur. Dus dat was eenmalig ;)
Ik heb de mama olie van kruidvat en de mama buikbalsem van kruidvat. Ik gebruik ook de bio oil maar mijn dochtertje vindt deze niet fijn op haar handen (zegt dat het prikt) en zij brengt het vaak aan dus de bio oil gebruik ik daardoor minder vaak.
Weleda vind ik fijn maar mijn vriend vind hem stinken. Die gebruik ik dus alleen smorgens. Savonds smeer ik met kneipp huidolie lavendel, trekt snel in. Ik vind kneipp iets fijner omdat het minder vet aanvoelt
Wanneer je de klantenkaart van Kruidvat hebt en je hebt je aangemeld als zwanger, krijg je er eentje gratis, kreeg ik een melding van in de mail. Weet niet of je dit al wist ;)
Ik heb de weleda olie, geen idee of het echt werkt maar vind hem wel fijn voor het slapengaan. Hij ruikt lekker, op donker beddengoed geeft hij wel wat af maar dat was je er zo weer uit.
Vanaf week 37 weken perineumolie van weleda dagelijks 2 x per dag gebruiken. Als verloskundige raden we het zeker aan. We hebben goede ervaringen ermee om uitscheuren zoveel mogelijk te voorkomen. Het zorgt dat de doorbloeding beter wordt.