22 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik afwisselend de mamma olie en mamma cr猫me van de kruidvat. Tot nu toe bevalt dit prima. Maar wat het verschil is met de duurdere, geen idee?!

5 jaar geleden

Ik gebruik ook de mama olie van Kruidvat.

5 jaar geleden

Ik heb de weleda, tja, ruikt lekker en trekt snel in (ik houd niet van dat geplak). Maar nogal prijzig en geen idee of dit nou echt helpt haha

5 jaar geleden

Weleda! Vind hem zo fijn!

5 jaar geleden

Ik gebruik die van Holland en barret (de tuinen). Lekker met een beetje kamille. Voelt even lekker relaxend. Wel prijzig, maar in de aanbieding koop ik het dan.

5 jaar geleden

Ik vind die van Weleda wel fijn. Ook geen idee of het helpt, eerder nooit gebruikt, hoop nu meer striae tegen te houden hiermee.

5 jaar geleden

Ik heb Weleda en Bio-oil. Vind beide fijn, die van Weleda blijft wel lang vet, Bio-oil trekt sneller in. Verder helpt helaas weinig tegen striae, ik doe het echt alleen voor de lekker. 馃槣

5 jaar geleden

Deze! Hij is echt super fijn! Ook tegen littekens en huisstriemen

5 jaar geleden

Weleda is super fijn, alleen helaas is mijn witte beddengoed daar helemaal bruinig van geworden馃槩 en krijg het er niet meer uit

5 jaar geleden

Ik gebruik Weleda in combinatie met Oh-lief wax. Voorheen gebruikte ik ook de PCLE olie van Biodermal, maar die is pas echt, echt duur. Dus dat was eenmalig ;)

5 jaar geleden

Ik heb de mama olie van kruidvat en de mama buikbalsem van kruidvat. Ik gebruik ook de bio oil maar mijn dochtertje vindt deze niet fijn op haar handen (zegt dat het prikt) en zij brengt het vaak aan dus de bio oil gebruik ik daardoor minder vaak.

5 jaar geleden

Weleda vind ik fijn maar mijn vriend vind hem stinken. Die gebruik ik dus alleen smorgens. Savonds smeer ik met kneipp huidolie lavendel, trekt snel in. Ik vind kneipp iets fijner omdat het minder vet aanvoelt

5 jaar geleden

Ik gebruik ook de mama olie van Kruidvat.
Wanneer je de klantenkaart van Kruidvat hebt en je hebt je aangemeld als zwanger, krijg je er eentje gratis, kreeg ik een melding van in de mail. Weet niet of je dit al wist ;)

5 jaar geleden

Wanneer je de klantenkaart van Kruidvat hebt en je hebt je aangemeld als zw ...
Ik heb ze laatst met 1+1 gratis gehaald dus kan sowieso even vooruit 馃榿

5 jaar geleden

Ik gebruik voor m'n buik om het zacht en soepel te houden van zwitsal en voor me huid gebruik ik therme Rituals ruikt heerlijk

5 jaar geleden

Ik gebruik bio oil

5 jaar geleden

Ik heb de weleda olie, geen idee of het echt werkt maar vind hem wel fijn voor het slapengaan. Hij ruikt lekker, op donker beddengoed geeft hij wel wat af maar dat was je er zo weer uit.

5 jaar geleden

Vanaf week 37 weken perineumolie van weleda dagelijks 2 x per dag gebruiken. Als verloskundige raden we het zeker aan. We hebben goede ervaringen ermee om uitscheuren zoveel mogelijk te voorkomen. Het zorgt dat de doorbloeding beter wordt.

5 jaar geleden

Reactie op JazzDaxx

Vanaf week 37 weken perineumolie van weleda dagelijks 2 x per dag gebruiken ...
Dat smeer je niet op je buik toch? 馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Dat smeer je niet op je buik toch? 馃檲
Haha kun je doen馃ぃ Maar je perineum is het stukje huid tussen de anus en de vagina in 馃お