12 Reacties
6 jaar geleden
Ik had hetzelfde! Tot ongeveer 6 weken zelfde klachten als u en daarna voelde ik me ineens heel goed, komt blijkbaar veel voor dus maakte niet echt zorgen. Iets daarna een echo gehad ( bij bijna 8w ) en alles was super! Nu nog steeds voel ik me vrij goed zonder teveel zwangerschapskwaaltjes en maak me geen zorgen hierover 😊
6 jaar geleden
Hoi Luna ik ben zelf 9+2 weken, ik had last van de kwaaltjes van week 6 tot week 8,5. Ik heb er nu ook geen last meer van, maar heb afgelopen donderdag mijn echo gehad en deze was gewoon goed. Deze symptomen kunnen altijd terug keren, maak je vooral niet te druk de stress die je daarvan krijgt is niet goed voor je kleine. Blijf positief denken ookal is dat moeilijk in zo’n onzekere tijd, mocht je je echt heel erg zorgrn maken zou ik aanraden je vk te bellen😘😘
6 jaar geleden
Reactie op alysha de kruiff
Hoi Luna ik ben zelf 9+2 weken, ik had last van de kwaaltjes van week 6 tot ...
Ah super! Ik had afgelopen woensdag mijn eerste echo en de volgende is pas over twee weken. Fijn om te horen dat jij dit ook had en je echo goed was, dat stelt me gerust :)
6 jaar geleden
Ik heb sinds een paar dagen dus geen menstruatie-achtige krampen meer en daar maak ik me nu zorgen over. 😥
6 jaar geleden
Toen ik bijna 8 weken was, had ik ook nauwelijks symptomen. Op de dag dat ik 7+6 was, had ik een echo en er was een mooi kloppend hartje te zien. Ben ook een dag vooruit gezet
Bij m’n vorige zwangerschap was ik erg moe en kreeg gevoelige borsten. Bleek op de echo dat het hartje al een week was gestopt. De gevoelige borsten speelden op nadat het hartje al was gestopt.
Door deze 2 gegevens vertrouw ik echt niet meer op m’n klachten en laat het gaan. We hebben niet veel vat op onze lichaam en zonder een echo hebben we alsnog geen bevestiging.
(Ik had overigens wel bruine afscheiding en helderrood bloedverlies gehad bij de vorige keer, dus dat waren eigenlijk al signalen geweest. Omdat de krampen uitbleven en het bloedverlies snel ophield, heb ik er niet stil bij gestaan.)
6 jaar geleden
Heel begrijpelijk dat je je ook zorgen maakt. Misschien kun je vast een echo krijgen. Garanties hebben we nooit, maar bevestiging kan wel heel fijn zijn. Al zal het heftig zijn als je slecht nieuws krijgt.
Bij 7 weken kreeg ik een bloeding, het zat me totaal niet lekker. Ik kreeg toen een vervroegde echo. Ik vond het fijn dat ik wist waar ik aan toe was. En gelukkig was er een hartje te zien.