5 Reacties

5 jaar geleden

Zelf nog geen ervaring mee maar zou ook graag willen beginnen. Iemand aanraders voor een goeie in Amsterdam ? Liefst Rivierenbuurt/zuid of oost!

5 jaar geleden

Ik was net optijd, vandaag aangemeld en was meteen de laatste van de groep, omdat ze nu maar de helft aantal personen mogen aannemen, was de groep meteen vol! Ik zou zeggen: even zoeken op Google?! Kijken naar de reviews en/of rondbellen! Ik heb er al zin in!

5 jaar geleden

Reactie op tooske1234

Zelf nog geen ervaring mee maar zou ook graag willen beginnen. Iemand aanra ...
Ja, ik ben sinds week 15 met zwangerschapsyoga begonnen. Onwijs fijn en je leert er ook veel van ; bekken oefeningen, ademhalingsoefeningen, lekker strekken. Ik woon ook in die buurt en volg het bij ‘De lijfschool’. Het is een aanrader, heel zen, gezellig en voelt ook als een workout 😊 Iedere maandagochtend 10:30 - 12:00u of vrijdagavond 18:30 - 20:00u

5 jaar geleden

Reactie op tooske1234

Zelf nog geen ervaring mee maar zou ook graag willen beginnen. Iemand aanra ...
Ik ga naar Thrive yoga voor normale yoga in Amsterdam, morgen daar voor het eerst prenataal. Ik vind het een hele, hele fijne studio. Ik zou zeker even naar de site kijken of het voor je in de buurt is en desnoods een les proberen.

5 jaar geleden

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap zwangerschapsyoga gedaan en ga het nu zeker weer doen. Voor mij was het echt een grote hulp tijdens mijn bevalling. Ik kijk terug op een hele ontspannen en fijne thuis bevalling en ik denk dat dit mede komt door de voorbereiding die je krijgt bij zwangerschapsyoga. Voor de lessen wilde ik in het ziekenhuis bevallen maar door de inzichten die het mij gaf voelde ik me heel zelfverzekerd en heb ik besloten het thuis te doen. Beste keuze ooit! Wat hebben wij gelachen tijdens mijn bevalling! Met 9cm ontsluiting nog even de trap op en neer wandelen om mijn dochter nog iets meer in te laten dalen en ik was zo relaxed :p