15 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga elke maandag avond. Ik vind het heerlijk! Je bent in beweging door wat oefeningen (niet super intensief) en je bent gewichtloos! Ik zwem in Rotterdam zevenkamp. Je kan ook op dinsdag ochtend.

5 jaar geleden

Reactie op ApmMuilenburg

Ik ga elke maandag avond. Ik vind het heerlijk! Je bent in beweging door wa ...
Het lijkt mij inderdaad zo lekker! Echt een momentje om te ontspannen 😍 Ga je alleen of mag je partner mee? Rotterdam is prima aan te reizen voor mij, voor zo’n momentje wil ik best een stukje rijden 😆

5 jaar geleden

Reactie op rosemaryn

Het lijkt mij inderdaad zo lekker! Echt een momentje om te ontspannen 😍 G ...
Je partner kan in de kantine eventueel meekijken van achter glas. Meezwemmen mag volgens mij niet. Het zwembad heet zevenkampse ring. Je kan even bellen voor iets meer informatie.

5 jaar geleden

Ik ga elke dinsdagavond om 19.45 uur in Dordrecht! Vind het ook zeker een aanrader. Je bent toch bezig met sport maar op een verantwoorde manier. Je komt in contact met andere zwangere dames, super gezellig ook! Het is alleen niet voor de partner..

5 jaar geleden

Ik ga elke maandagavond en ik vind het heerlijk! Het is ook in een extra warm bad wat weer heel fijn is voor mijn rug en bekken. Ik zou alleen niet weten waar in Zuid Holland...

5 jaar geleden

Reactie op Rian Moderator

Ik ga elke maandagavond en ik vind het heerlijk! Het is ook in een extra wa ...
Ik ga het gewoon een keertje proberen! Lijkt me zo leuk!

5 jaar geleden

Ik ga elke maandagavond en vind het heerlijk! Hou helemaal niet van sporten, maar dit is iets wat ik heel fijn vind en ook nog wel na de zwangerschap zou gaan doen. Helaas is mijne te ver uit de buurt voor jou dat is in Noord-Holland.

5 jaar geleden

Ik zit in schiedam bij zwembad groenoord elke woensdag avond ik weet dat rijswijk in de schilp het ook geeft

5 jaar geleden

Ik ben 1 keer op maandagavond geweest in gouda was erg fijn. En ga zeker vaker. Overigens doe ik daarnaast ook nog gewoon banen zwemmen wat mij ook erg goed bevalt ☺️

5 jaar geleden

Jullie hebben me overtuigd! Ik ga het een keertje doen, ook leuk om nieuwe contacten te leggen! 😊

5 jaar geleden

Oohh ik zou dit zo graag willen doen ook, ik ga nu maar af en toe in het warme bad "gewoon" zwemmen, hier doen ze helaas vanwege corona niet aan zwangerschapszwemmen, heel jammer!

5 jaar geleden

Ik ga elke maandagavond. Heerlijk even gewichtloos bezig zijn in het warme water! De ene keer is de les bij ons wat meer op ontspanning gericht en de andere keer wat meer intensief. En ook mogen de partners de eerste maandag van de maand altijd mee zwemmen. Al met al vind ik het een heel groot succes!

5 jaar geleden

Ik ga twee keer per week zelfstandig baantjes trekken.. 45 minuten.. Hang wel geregeld aan de kant en doe het op mijn gemak, maar het is zooooo fijn!! 🙂

5 jaar geleden

Vind het heerlijk! Ben bij 2 baden geweest. De eerste was niet zo leuk maar de 2e is erg gezellig. Leuke groep, instructrice doet mee in het water en we doen echt leuke en nuttige oefeningen. Kijk er nu steeds naar uit

5 jaar geleden

Ik doe als ik niet zwanger ben Crossfit,nu even niet:) Dus zwem ik banen met mijn man samen in Nieuwerkerk..Wel erg lekker om iig nog iets aan beweging te doen.