42 Reacties

5 jaar geleden

Wij gaan voor deze kamer in het zwart! Bij babypark

5 jaar geleden

Wij gaan voor deze kamer in het zwart! Bij babypark
Haha ja die ja! Ik twijfel tussen deze witte en zwart

5 jaar geleden

Als optie ook een marmer blad voor op de commode 😍

5 jaar geleden

Reactie op kris.89

Ja die hadden wij ook gezien. Die vinden we heel mooi, alleen heeft de commode van die lades waar je tegen moet duwen.. dat vind ik echt verschrikkelijk 😂🤦🏻‍♀️

5 jaar geleden

Ja dat nemen wij ook! Met een leander matty verschoonkussen

5 jaar geleden

Heel mooi. Zelf laten maken of waar heb je hem vandaan?

5 jaar geleden

Bij babypark

5 jaar geleden

Ik vraag me af... Welke kleur muren doen jullie?

5 jaar geleden

Ik was hier toevallig gisteren ook naar opzoek gegaan! Ik vond deze kamer ook erg leuk met zwarte details. Maar vind het ook prachtig als álle meubels zwart zijn!

5 jaar geleden

Reactie op Anvd

Heel mooi. Zelf laten maken of waar heb je hem vandaan?
Babypark!

5 jaar geleden

Ik doe de rest in natuurtinten! Beige, wit, bamboe etc

5 jaar geleden

Wij hebben dit behang uitgekozen.. gewoon neutraal.. dan kan ik met meubeltjes en accessoires alle kanten op

5 jaar geleden

Reactie op kris.89

Wij hebben dit behang uitgekozen.. gewoon neutraal.. dan kan ik met meubelt ...
Mooi! Waar heb je die gehaald?

5 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Mooi! Waar heb je die gehaald?
Thanks! Zit er nu ook al op.. erg blij mee. We hebben deze bij de gamma gehaald!

5 jaar geleden

Wij hebben deze besteld bij baby-dump

5 jaar geleden

Ik ga via marktplaats opzoek en ben van plan om hem dan zelf zwart te verven. Even opletten welke verf je moet gebruiken (watergedragen) maar scheelt een hoop geld😉 alles wat je met een kleurtje koopt heeft verf dus zolang je de juiste gebruikt lijkt me dat geen probleem

5 jaar geleden

Hetzelfde probleem hier! Wij willen ook graag alles zwart maar dat lijkt wel een onmogelijke opgave. We hebben nu een zwart ledikantje bij babydump besteld en gaan denk ik voor de zwarte Adam (zo heet de collectie) commode en kast bij Karwei. Verder gebruik ik ook veel natuurtinten, jute ronde vloerkleed en beige + roestkleurige tinten. Kan niet wachten om te beginnen!

5 jaar geleden

Er is inderdaad niet veel keuze. Maar ik vind wel iets als ik zoek in Google op zware babykamer meubels en anders verven 😁

5 jaar geleden

Zelf heb ik de zwarte hemnes kast (Ikea) als commode en het simpele eiken kleurige ledikantje, maar die kun je natuurlijk zelf zwart verven!