13 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb toevallig pas bij de intertoys zwembandjes gekocht daar stond op van 1 tm 6 jaar en die zitten goed. Mijn zoontje is nu 16 maanden

2 jaar geleden

Ik heb deze via bol.com gekocht. Alleen mn ventje vond het niks. Zwemjuf gaf later ook aan dat het leuk is voor kindjes die je wegdrukken tijdens het zwemmen. Die van mij plakt nog tegen me aan en dan zitten ze juist in de weg

2 jaar geleden

Deze dus

2 jaar geleden

Ja ik was ook op zoek. Ik zat te denken aan deze van happy swimmer. Iemand ervaring mee?

2 jaar geleden

Reactie op CX1

Ja ik was ook op zoek. Ik zat te denken aan deze van happy swimmer. Iemand ...
Geen ervaring maar zie ze wel veel bij het baby/dreumes zwemmen. Ziet er best comfortabel uit voor die kleintjes

2 jaar geleden

Reactie op CX1

Wij hebben deze vorig jaar aangeschaft, maar wat een *** ding! En toen zag ik kleine kinderen er ook in zwemmen vorige week, ik ga zowieso voor de vakantie daar naar over. Alles is beter dan die opblaasswimmer.

2 jaar geleden

Wij hebben tot ongeveer 1 jaar de swimtrainer gebruikt, maar dat vind hij dus echt niet meer leuk. Hij is alleen te klein/ licht voor die happy swimmers (is vanaf 15 kg en Flynn is nog steeds rond de 10kg🤦🏼‍♀️). Hebben daarom kleine zwembandjes aangeschaft (0-2 jaar), maar dat was eerst 10 minuten krijsen😅. Opeens accepteerde hij ze en was het ok. Dus ben benieuwd de volgende keer

2 jaar geleden

Ik ben ook op onderzoek uit want we gaan over 2 weken op vakantie. Die happy swimmer lijkt mij wel ideaal, want met vleugels duikelt ze voorover. Maar ze is nog niet groot genoeg voor de happy swimmer. Vanalles bekeken, maar vleugels lijken mij toch de beste optie dan..

2 jaar geleden

Mijne heeft gwn zwem vleugela die je bij het zwembad voor 3 euro kan aanschaffen want blijkbaar mocht hij niet meer in zn zwemring/band omdat hij loopt? Maar is 12 kilo dus twijfel of dit wel oke is

2 jaar geleden

Reactie op CX1

Wij hebben precies deze gekocht, onze dochter weegt alleen 9 kg en is 75 centimeter groot. Zij dreef steeds op haar rug toen ze m aan had

2 jaar geleden

Wij gebruiken nog de swimtrainer. Mijn mannetje vindt het geweldig, al is het wel weer ff inkomen met hem erin plaatsen.. grote zus is meer dan 3 jaar ouder, dus de handigheid was er een beetje uit 😅... Het is niet de makkelijkste, maar ik vind hem prettiger dan bandjes of de happy swimmer... Mijn dochter geeft zelf aan dat bandjes haar zeer doen aan haar armen en dat ze haar armen dan niet goed kan bewegen. De happy swimmer wilde ze dan ook al helemaal niet aan. Zij heeft nu een zwemvest van de zwemles. Irriteert wat onder de oksels bij langer zwemmen, maar ze kan haar armen vrij bewegen en dat vindt ze er dan weer heel fijn aan. Ze werkt hard aan haar A, zodat ze er vanaf is

2 jaar geleden

Wij hebben een combo van zwemvleugels met een drijfzwempak, dat gaat echt heel goed

2 jaar geleden

Dit is het drijfpak. Uiteraard heel goed opletten nog steeds, maar hij kan prima ermee drijven en ook los.