2 Reacties
3 jaar geleden
Hoi! Ik herken dit zeker. Volgens mij slaat onze kleine meid geen enkele slaapregressie over. Eerder werkte soms na lange strijd bij/op mij slapen eigenlijk altijd maar zelfs dat wil ze nu niet. Dus gevolg is dat ze haar ochtendslaapje dan gewoon niet doet. Ze is echt hysterisch aan het huilen dus na vele pogingen geef ik het op. Ik zie geen andere optie. Ze doet dan wel een lang (ca 3u) middagdutje. Tot nu toe gaan hier de avonden (weer na weken ziekzijn) goed! Wel snachts soms ineens huilend wakker en dan valt ze moeilijk weer in slaap... ik probeer dit een beetje aan te houden: https://snugglesanddreams.com/baby/12-maanden-slaapregressie/
3 jaar geleden
Wij hebben dit ook gehad rond dezelfde tijd. Het duurde ongeveer 2 weken waarvan 1 week echt wel afzien was. Hij had ons naar mijn mening gewoon extra nodig. In de avond wilde hij niet slapen dus is hij regelmatig rond half 10/10 uur pas gaan slapen. Heb er ook volledig aan toegegeven. Als hij niet in zijn bedje wilde slapen? Dan gewoon bij ons in bed. Ook wilde hij in de nacht weer een flesje vaak. Na twee weken was het volledig over en sliep hij weer “normaal”. (Op naar de volgende fase haha)